آمریکا رکورددار جان باختگان در اثر کرونا شد

به گزارش تور سریلانکا، آمارها حکایت از آن دارد که آمریکا رکورددار جان باختگان در اثر کرونا در یک روز شده و شمار جان باختگان در اثر ویروس کرونا در یک روز به یک هزار و 47 نفر رسیده است.

آمریکا رکورددار جان باختگان در اثر کرونا شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، آمارها حکایت از آن دارد که آمریکا رکورددار جان باختگان در اثر کرونا در یک روز شده است.

دانشگاه جانز هاپکینز جمعه 15 فروردین خاطرنشان کرد، طی 24 ساعت گذشته یک هزار و 47 نفر دیگر در آمریکا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و به این ترتیب شمار افراد جان باخته در اثر کووید 19 در این کشور از 7 هزار نفر فراتر رفت.

داده ها موجود همچنین نشان می دهد تنها حدود 12 هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر آمریکا توانسته اند بهبودی خود را بدست بیاورند و 5 هزار و 787 نفر نیز در شرایط وخیم قرار دارند.

محققان تأکید می کنند، علائم نگران کننده ای وجود دارد که نشان می دهد دیترویت، بزرگ ترین شهر در ایالت میشیگان به مرکز ثانی در ایالات متحده تبدیل خواهد شد، زیرا نرخ مرگ و میر در آنجا فرایند صعودی را طی می کند.

مرگ و میر در میشیگان در سه روز دو برابر شده است؛ اتفاقی که در مراحل اولیه شیوع کرونا برای نیویورک افتاد. در نیویورک آمار کشته شدگان در اثر کرونا به 3737 نفر رسیده و این ایالت همچنان متحمل بحران بیماری کووید 19 است.

ایالات متحده نخستین کشوری بود که چهارشنبه گزارش مرگ بیش از یک هزار نفر در اثر کرونا در یک روز را داد؛ نیواورلئان، بزرگ ترین شهر ایالت لوئیزیانا یکی دیگر از مناطقی است که با شیوع گسترده ویروس کرونا روبرو است.

با بیش از 236 هزار مورد مثبت ابتلا به بیماری کووید 19 در آمریکا، این کشور شرایط بسیار بدی به نسبت سایر کشورهای جهان درگیر با کرونا دارد؛ در حال حاضر بیش از 200 کشور با بیماری کووید 19 دست و پنجه نرم می کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 254

به "آمریکا رکورددار جان باختگان در اثر کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا رکورددار جان باختگان در اثر کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید