ادامه اعتراضات در آمریکا بخاطر قتل نژادپرستانه یک سیاه پوست

به گزارش تور سریلانکا، رسانه ها در آمریکا از ادامه اعتراضات در میناپولیس به دلیل قتل نژادپرستانه یک سیاه پوست به دست پلیس خبر می دهند.

ادامه اعتراضات در آمریکا بخاطر قتل نژادپرستانه یک سیاه پوست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری سی ان ان از ادامه تظاهرات ها در میناپولیس برای اعتراض به قتل نژادپرستانه یک سیاه پوست آمریکایی خبر داده است.

وبگاه شبکه خبری سی ان ان نوشته بعد از آنکه خشم عمومی از کشته شدن جورج فلوید به دست یک افسرسفیدپوست آمریکایی در چهارشنبه شب به زد و خورد میان نیرو های پلیس و معترضان منجر شد، صبح پنجشنبه بخش هایی از میناپولیس در حال سوختن در آتش است.

گزارش سی ان ان حاکی است دست کم دو شهر بزرگ دیگر آمریکا هم شامگاه چهارشنبه صحنه اعتراض به نژادپرستی و رفتار خشن پلیس با مظنونان غیرمسلح سیاه پوست بوده است.

یکی از برادر های فلوید صبح پنجشنبه هنگام گفتن اینکه می خواهد تظاهرات ها مسالمت آمیز باشند به گریه افتاد. او با وجود این تأکید کرد که معترضان یک بار دیگر برای اعتراض به مرگ فردی سیاه پوست به دلیل خشونت پلیس گرد هم آمده اند.

فیلونیس فلوید، برادر سیاه پوست مقتول آمریکایی گفت: من می خواهم همه در حال حاضر مسالمت آمیز رفتار کنند، اما مردم درمانده و مصیبت زده اند.

پیش از این روزنامه ایندی پندنت گزارش داده بود در اعترضات خیابانی به قتل جرج فلوید یک نفر بر اثر تیراندازی در شهر مینیاپولیس کشته شد.

ای بی سی نیوز هم روز چهارشنبه گزارش داد پلیس شهر مینیا پولیس برای متفرق کردن تظاهر کنندگان معترض بر روی آن ها مواد شیمیایی اسپری کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 384

به "ادامه اعتراضات در آمریکا بخاطر قتل نژادپرستانه یک سیاه پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه اعتراضات در آمریکا بخاطر قتل نژادپرستانه یک سیاه پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید