اعتبار 450 میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس های جدید در تهران

به گزارش تور سریلانکا، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت در سال 1400 با اعلام اینکه اوراق مشارکت سال 99 در ساعات آخر سال نهایی شد و 450 میلیارد تومان از این اعتبار به شرکت واحد تعلق گرفته است که با استفاده از آن نسبت به خریداری اتوبوس های جدید در سال 1400 اقدام می شود.

اعتبار 450 میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس های جدید در تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع افزود: به رغم اینکه در سال 99 فشار بسیار زیادی بر دوش همکارانم در شرکت واحد قرار داشت اما سرویس دهی ما حتی یک ساعت نیز قطع نشد و در تعطیلات نوروز، علاوه بر فعالیت خطوط عادی، خطوط بی آرتی به فعالیت شبانه روزی خود ادامه می دهند.

وی در خصوص دلیل تأخیر در ورود اتوبوس های بی آرتی به ایستگاه ها در ایام عید گفت: تنظیم زمان حرکت اتوبوس ها در این ایام، متناسب با تقاضای سفر است و اصولا حمل و نقل عمومی نه تنها در تهران، بلکه در همه جای دنیا تقاضامحور است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره خبر خوب حوزه اتوبوسرانی در سال 1400 با اعلام اینکه خوشبختانه اوراق مشارکت سال 99 را در ساعات آخر سال توانستیم نهایی کنیم، گفت: 450 میلیارد تومان از این اعتبار به شرکت واحد تعلق گرفته است که با استفاده از آن نسبت به خریداری اتوبوس های جدید در سال 1400 اقدام می کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 904

به "اعتبار 450 میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس های جدید در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار 450 میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس های جدید در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید