بیش از 15 هزار راننده تاکسی تسهیلات کرونایی دریافت کردند

به گزارش تور سریلانکا، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: 15 هزار و 125 راننده تاکسی در طرح حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات دو میلیون تومانی دریافت کردند.

بیش از 15 هزار راننده تاکسی تسهیلات کرونایی دریافت کردند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: 15 هزار و 125 راننده تاکسی در طرح حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات دو میلیون تومانی دریافت کردند.

مرتضی ضامنی با اشاره به طرح پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده در دوران کرونا به رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری و تاکسیرانان گفت: دو نوع تسهیلات در حوزه رانندگان تاکسی به آن ها اعطا شده که نخستین آن تسهیلات مشاغل آسیب دیده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مبلغ 6 میلیون تومان به همه رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی درون شهری از جمله تاکسی، سرویس مدارس و سایر ناوگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی بود که در سامانه کارا ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: فهرست 648 هزار نفر رانندگانی را که می توانستند از این تسهیلات استفاده نمایند، به وسیله وزارت کشور در اختیار وزارت رفاه قرار دادیم.

ضامنی گفت: در مجموع از این تعداد 198 هزار و 26 راننده در بخش های مختلف حمل و نقل درون شهری فرآیند ثبت نام خود را تکمیل و 122 هزار و 882 راننده نیز وام خود را دریافت کردند و 57 هزار و 144 نفر هم در مرحله دریافت وام هستند.

وی اعلام کرد: برای هر یک از مشاغل زمانی در نظر قرار گرفته شده بود که اکنون زمان ثبت نام رانندگان به سرانجام رسیده و آن ها تسهیلات خود را دریافت نموده اند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور توضیح داد: متناسب با هر شهر یک سهمیه تعیین شد و آن را در اختیار شهر ها قرار دادیم تا آن ها این تسهیلات را به افراد آسیب دیده یا خانواده افرادی که در اثر کرونا فوت شده اند و متناسب با روش های مختلفی که به تناسب هر شهری متفاوت بود، پرداخت نمایند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا (اسفند سال 98) تا کنون 1200 راننده تاکسی به کرونا مبتلا شده اند و 91 راننده نیز فوت نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 795

به "بیش از 15 هزار راننده تاکسی تسهیلات کرونایی دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 15 هزار راننده تاکسی تسهیلات کرونایی دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید