خبرنگاران اعطای جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان مستعد دانشگاه تبریز

به گزارش تور سریلانکا، تبریز - خبرنگاران - رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز گفت: جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان مستعد این دانشگاه برای سال تحصیلی 1399- 1400 اعطا می شود.

خبرنگاران اعطای جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان مستعد دانشگاه تبریز

حمید احمدی روز شنبه در گفت و گویی در مورد فراخوان ثبت نام جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور، در سال تحصیلی 1400-1399 اعتبارها و تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور اعطا می کند.

وی ادامه داد: متقاضیان بهره مندی از جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 1400-1399، می توانند از تاریخ 20 خرداد لغایت 20 تیر امسال با مراجعه به سامانه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان، موسوم به سامانه سینا به آدرس sina.bmn.ir، نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

احمدی با تاکید بر اینکه این مهلت قابل تمدید نیست، اضافه نمود: بنیاد ملی نخبگان پس از بررسی درخواست ها و بر اساس ظرفیت سالیانه، نتیجه اولیه پذیرش متقاضیانی را که بالاترین امتیاز را از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فناورانه در مقایسه با سایر افراد کسب کرده اند، از طریق سامانه سینا اعلام خواهد کرد.

رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز اعلام کرد: دانشجویان مستعد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات نحوه ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه سینا، به وب سایت رسمی گروه حمایت از استعدادهای درخشان به آدرس dotsa.tabrizu.ac.ir مراجعه نمایند.

احمدی در مورد جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت مادی و معنوی از دانشجویان نخبه و هدایت این استعدادهای برتر به سمت اولویت های راهبردی کشور، تسهیلات و جوایز متنوعی را طراحی و ارائه می کند که از جمله آنها می توان به اعتبار آموزش یاری، اعتبار همکاری علمی- اجرایی، اعتبار فن یاری، اعتبار ارتباطات علمی، اعتبار توانمندی آموزشی، کارآفرینی، اعتبار شرکت در مجامع علمی خارجی، اعتبار اعزام به فرصت مطالعاتی، اعتبار هسته مسئله محور پژوهشی - فناورانه، تسهیلات نظام وظیفه، بیمه تکمیلی درمان، هدیه ازدواج، ودیعه اجاره مسکن و غیره اشاره کرد.

وی تعداد دانشجویان دانشگاه تبریز که در سال تحصیلی 99-1398 مشمول جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان شده اند، را در مجموع 58 نفر گفت و گفت: تعداد دانشجویان مشمول این جوایز در سال های تحصیلی 98-1397 و 97-1396 به ترتیب 48 و 19 نفر بود.

احمدی اعلام کرد: تعداد دانشجویان برگزیده دانشگاه تبریز در سال تحصیلی جاری، نسبت به مدت مشابه 2 سال تحصیلی گذشته روندی صعودی داشته و به ترتیب 10 و 39 نفر افزایش داشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 386

به "خبرنگاران اعطای جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان مستعد دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعطای جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان مستعد دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید