خبرنگاران کره جنوبی یک واحد جدید هوایی تشکیل داد

به گزارش تور سریلانکا، تهران- خبرنگاران- کره جنوبی روز سه شنبه یک واحد نیروی هوایی جدید را با بکارگیری هواپیماهای گلوبال هاوک راه اندازی کرد تا توانایی های این کشور را برای نظارت بر تهدیدات کره شمالی و فراتر از آن افزایش دهد.

خبرنگاران کره جنوبی یک واحد جدید هوایی تشکیل داد

به گزارش خبرنگاران از یونهاپ، ارتش کره جنوبی گفت این واحد جدید در یک پایگاه هوایی در شهر چانگجو واقع است در این مرکز هوایی پنج نوع هواپیما از جمله هواپیمای پیشرفته و بدون سرنشین گلوبال هاوک، هواپیمایی شناسایی RF-16 و RC-800 مستقر هستند.

مقامات گفتند که تا به امروز این دارایی ها توسط 39 هواپیمای شناسایی مدیریت می شد، اما ارتش شرایط این گروه را بالا برد و آن را به عنوان یک ارگان جداگانه سازماندهی مجدد کرد.

در بیانیه نیروی هوایی ارتش کره جنوبی آمده است: ما تصمیم گرفته ایم یک بال جدید به عنوان یک واحد استراتژیک کلیدی برای بهره برداری از دارایی های تازه معرفی شده و تقویت توانایی های شناسایی خود برای آماده سازی بهتر برای جنگ آینده ایجاد کنیم.

به گفته نیروی هوایی کره جنوبی ، هواپیماهایی که مجهز به رادار و سنسور پیشرفته هستند قادر به تشخیص علائم غیرمعمول بدون در نظر دریافت شرایط آب و هوایی و به دست آوردن اطلاعات متنوع ارتباطی و الکترونیکی از جمله موشک های بالستیک و هسته ای هستند.

ژنرال لی سئونگ یونگ رئیس ستاد نیروی هوایی ارتش در مراسم افتتاح این مرکز گفت: انتظار می رود که تشکیل این بال به تقویت توانایی های اصلی دفاعی ما برای انتقال کنترل عملیاتی زمان جنگ کمک کند و به عنوان یک دستاورد مهم در زمینه اصلاحات دفاعی محسوب می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 637

به "خبرنگاران کره جنوبی یک واحد جدید هوایی تشکیل داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کره جنوبی یک واحد جدید هوایی تشکیل داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید