متقاضیان دریافت تسهیلات یاری ودیعه مسکن ثبت نام خود را تکمیل نمایند

به گزارش تور سریلانکا، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات یاری ودیعه مسکن در طرح اقدام ملی مسکن استان ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

متقاضیان دریافت تسهیلات یاری ودیعه مسکن ثبت نام خود را تکمیل نمایند

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار از ،مهدی اسحقی نژاد معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اضافه کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن برای تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد احتیاج اقدام نمایند.

او گفت: کلیه متقاضیان دریافت تسهیلات یاری ودیعه مسکن که نسبت به ارسال کد ملی خود به صورت پیامکی اقدام نموده و حائز شرایط این تسهیلات شده اند تا ساعت 24 روز دوشنبه 24 شهریور فرصت دارند مدارک خود را تکمیل نمایند.

او ادامه داد: احتیاجی به حضور متقاضیان در ادارات راه و شهرسازی نیست و صرفا تکمیل مدارک به وسیله سامانه مذکور انجام می گردد.

ثبت نام سهمیه مرحله اول طرح اقدام ملی فراوری مسکن در این استان آذر ماه انجام شد.

در مرحله اول این طرح ثبت نام برای 11 هزار و 9 واحد در استان تکمیل شد که از این تعداد 2 هزار و 350 واحد در تبریز و 6 هزار و 500 واحد در شهر جدید سهند و بقیه در سایر شهر های استان ثبت نام شده است.

آورده متقاضی در اجرای این طرح تا 30 درصد قیمت تمام شده ساخت واحد بوده و در زمان عقد قرارداد بخشی از آورده از متقاضیان اخذ می گردد.

متقاضیان شهر های تبریز، اسکو و آذرشهر علاوه بر درخواست استفاده از ظرفیت این طرح در شهر های خود می توانند از ظرفیت شهر جدید سهند نیز استفاده نمایند.

داشتن حداقل 5 سال سکونت در شهر مورد تقاضا، متاهل بودن، نداشتن سابقه سکونت ملکی به نام خود و افراد تحت تکفل از فروردین سال 84 تا به امروز و عدم استفاده از هیچکدام از امکانات دولتی مانند زمین و یارانه مسکن از ابتدای انقلاب تا به امروز از شرایط ثبت نام در این طرح است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 475

به "متقاضیان دریافت تسهیلات یاری ودیعه مسکن ثبت نام خود را تکمیل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان دریافت تسهیلات یاری ودیعه مسکن ثبت نام خود را تکمیل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید