هشدار دوباره سازمان جهانی بهداشت نسبت به احتمال تشدید شیوع کرونا

به گزارش تور سریلانکا، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) بار دیگر نسبت به احتمال وخیم تر شدن شیوع کروناویروس در آینده هشدار داد.

هشدار دوباره سازمان جهانی بهداشت نسبت به احتمال تشدید شیوع کرونا

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (دوشنبه) با هشدار نسبت به اینکه در موضوع شیوع کروناویروس شرایط وخیم تری در پیش روی ما قرار گرفته است، اعلام کرد: با برداشته شدن بعضی از محدودیت ها در بسیاری از کشورها زنگ خطر شیوع این ویروس وجود خواهد داشت.

هرچند تدروس آدهانوم قبریسوس دبیرکل سازمان جهانی بهداشت، توضیحی نداد که چرا شرایط شیوع کروناویروس که تا به امروز بیش از 2.5 میلیون مبتلا داشته و به فوت بیش از 170 هزار نفر منجر شده، ممکن است وخیم گردد اما پیش از این بر شیوع این بیماری در قاره آفریقا که از سیستم سلامت خوبی برخوردار نیست، تاکید شده است.

وی در اظهارات خود تاکید نمود: به ما اعتماد کنید. شرایط وخیم تری از شیوع کروناویروس در پیش روی ما قرار گرفته است. اجازه دهید از پیش آمدن این شرایط جلوگیری کنیم.

با کاهش رشد تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از بیماری کووید 19 در بعضی از کشورهای آسیایی و اروپایی دولت ها به حذف تدریجی محدودیت ها از جمله برداشتن قرنطینه خانگی، بازگشایی مدارس و کسب و کارها و برطرف محدودیت ها در تجمعات اقدام نموده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 304

به "هشدار دوباره سازمان جهانی بهداشت نسبت به احتمال تشدید شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار دوباره سازمان جهانی بهداشت نسبت به احتمال تشدید شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید