وقوع آتش سوزی در دومین ناو جنگی آمریکا

به گزارش تور سریلانکا، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از وقوع آتش سوزی در یکی دیگر از ناوهای جنگی خود که آن نیز یک ناو جنگی آبی - خاکی است خبر داد.

وقوع آتش سوزی در دومین ناو جنگی آمریکا

تارنمای خبری وزارت دفاع آمریکا، دیفنس نیوز (defensenews) روز یکشنبه گزارش داد: آتش سوزی در کشتی یواس اس کرسارج (ال اچ دی-3) رخ داد که به موقع این آتش اطفا شد.

این گزارش می افزاید، به همین خاطر نیروی دریایی آمریکا توقف سفارش را به شرکت کشتی سازی جنرال دینامیک ناسکو (General Dynamics NASSCO) واقع در نورفولک ایالت ویرجینیا داده است.

روری او کانر (Rory OConnor) سخنگوی سامانه فرماندهی نیروی دریایی آمریکا گفت که توقف سفارش کار به این شرکت کشتی سازی ناسکو به این جهت بوده تا تمامی پروتکل های امنیتی و اطفای حریق از سوی آن شرکت مورد بازبینی مجدد قرار گیرند.

بنابراین گزارش اوکانر در بیانیه ای گفت: در هفدهم جولای (27 تیرماه) آتش سوزی در کشتی یواس اس کرسارج رخ داد، این آتش سوزی به فوریت اطفا شد که درنتیجه خسارت اندکی به بار آمد.

این سخنگوی نیروی دریایی آمریکا اضافه کرد: در پاسخ به این حادثه، نیروی دریایی آمریکا بیانیه ای مبنی بر متوقف ساختن سفارش برای تمامی کشتی های جنگی که در بندر نورفولک از سوی این شرکت کشتی سازی تحت تعمیر نگهداری قرار دارند، داده شد تا تمامی پروتکل ها و فرایند حفظ ایمنی دراین کشتی ها به دقت مورد بازبینی قرار گیرند.

پنتاگون درحالی خبر از وقوع آتش سوزی در دومین کشتی جنگی از نوع آبی- خاکی خود خبر می دهد که در روزهای گذشته کشتی دیگری از همین نوع در بندری در کالیفرنیا دچار انفجار و آتش سوزی شدیدی شد.

ناو جنگی بونهام ریچارد آمریکا 22 تیرماه در بندر سن دیگو بر اثر یک انفجار داخلی مشکوک، دچار آتش سوزی شدید شد.

نیروی دریایی آمریکا به دنبال این حادثه گفت که آتش سوزی ناو جنگی بونهوم ریچارد پس از چهار روز در بندر سن دیگو سرانجام خاموش شد.

نیروی دریایی آمریکا در آن تاریخ در بیانیه خود، فرایند خاموش کردن آتش در این ناو جنگی را سرانجام دادن به یکی از بدترین دوزخ های ایالات متحده در خارج از جنگ در سال های اخیر توصیف کرد.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 471

به "وقوع آتش سوزی در دومین ناو جنگی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع آتش سوزی در دومین ناو جنگی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید