کشیش کره ای پیروانش را با آب نمک کرونایی کرد

به گزارش تور سریلانکا، ایرنا نوشت: خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی روز سه شنبه گزارش کرد تصاویر دوربین های مدار بسته نشان می دهد کشیش یک کلیسا به نام کیم در سیونگ نام سئول به پیروانش آب نمک حاوی ویروس کرونا داده و همه آنها را کرونایی نموده است.

کشیش کره ای پیروانش را با آب نمک کرونایی کرد

یونهاپ می افزاید: طبق تصاویر، آب نمک به دهان پیروان این کلیسا اسپری شده است در نتیجه 46 تن از جمله خود کشیش و همسرش کرونایی شده اند.

یونهاپ می گوید: این فرد بی آنکه مسایل بهداشتی را مراعات کند، از یک آب پاش برای دهانشویی چندین نفر از کسانی که برای عبادت و مراسم مذهبی وارد کلیسا می شدند، استفاده نموده و باعث شیوع شاخه ای کرونا در میان آنها شده است.

امروز سه شنبه مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در کره جنوبی اعلام نمود که همین مساله باعث شده است تا دستکم 46 نفر در یک روز در همین کلیسا به کرونا مبتلا شوند.

این مرکز توضیح داد تا قبل از این، اصلی ترین کانون شیوع شهر دایه گو در 300 کیلومتری جنوب شرق پایتخت بود که در آنجا هم شیوع بیماری از یک مراسم مذهبی در کلیسای محلی آغاز شده بود.

کره جنوبیتاکید کرد که این اولین بار در چند روز گذشته است که شمار مبتلایان به کرونا در پایتخت از دایه گو بیشتر می گردد در دایه گو و مناطق اطراف آن امروز از ابتلای 37 نفر خبر رسانی شده است.

همزمان دولت کره جنوبی امروز سه شنبه اعلام نمود که به دلیل نگرانی از شیوع کرونا در کشور، مدارس باز نمی گردد و دوره بسته بودن آنها تا ششم آوریل ادامه خواهد یافت.

این کشور همچنین نرم افزاری را طراحی نموده است تا به مسافرانی که وارد این کشور می شوند امکان دهد اطلاعات دقیقی از شرایط شیوع کرونا در کره جنوبی داشته باشند.

قرار است از روز پنجشنبه سختگیری ها برای مسافران خارجی ورودی به کره جنوبی تشدید گردد و دهها مامور از سوی دولت در فرودگاه ها مستقر خواهند شد.

2323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 210

به "کشیش کره ای پیروانش را با آب نمک کرونایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشیش کره ای پیروانش را با آب نمک کرونایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید