افزایش ‭‭‭202‬‬‬ درصدی جابجایی مسافران راه آهن شمالغرب

به گزارش تور سریلانکا، سرپرست اداره کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: در حال حاضر روزانه 22 رام قطار در منطقه شمالغرب کشور مسافران این حوزه را جابجا می کنند.

افزایش ‭‭‭202‬‬‬ درصدی جابجایی مسافران راه آهن شمالغرب

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از زنجان، صفری سرپرست اداره کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: از ابتدای امسال تا به امروز جابجایی مسافران در این منطقه ریلی نسبت به مدت مشابه پارسال 202 درصد افزایش یافته است.

او افزود: از ابتدای امسال تا به امروز 511 هزار و 42 نفر با قطار های مسافری در منطقه شمالغرب کشور جابجا شده اند.

سرپرست اداره کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور ادامه داد: این تعداد مسافر جابجا شده از طریق خطوط ریلی در مدت مشابه پارسال 168 هزارو 975 نفر بوده است.

صفری گفت: در این مدت 224 میلیون و 41 هزار و 242 نفر کیلومتر در این منطقه ریلی جابجا شده است.

او بااشاره به اینکه در این بخش نیز افزایش 234 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال ثبت شده است، افزود: تعداد نفر کیلومتر جابجا شده در مدت مشابه پارسال 67 میلیون و 161 هزارو 922 نفر بوده است.

سرپرست اداره کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور ادامه داد: علت افزایش جابجایی قابل توجه مسافران در سیر قرار گرفتن مجدد 22 رام قطار پس از فروکش کردن شیوع کرونا است.

صفری بااشاره به اینکه این تعداد قطار در آغاز شیوع ویروس کرونا از سرویس دهی و جابجایی مسافران ریلی خارج شده بود، گفت: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، قطار های حذف شده از جهت ریلی منطقه شمالغرب کشور مجدد به جهت های قبلی بازگشته و در جابجایی مسافران فعال شده اند.

او بابیان اینکه در حال حاضر روزانه 22 رام قطار مسافران منطقه شمالغرب کشور را جابجا می کنند، ادامه داد: راه آهن منطقه شمالغرب کشور مسافران جهت های قزوین، تاکستان، ابهر، خرمدره، زنجان و میانه را پوشش می دهد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1231

به "افزایش ‭‭‭202‬‬‬ درصدی جابجایی مسافران راه آهن شمالغرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ‭‭‭202‬‬‬ درصدی جابجایی مسافران راه آهن شمالغرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید