ایران پوریان: جوی را که آلومینیوم دارد در هیچ تیمی ندیده بودم، تیم ما احتیاج به تقویت دارد

به گزارش تور سریلانکا، مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد این تیم برای تداوم فرایند رو به رشد خود نیازمند تقویت در نقل وانتقالات نیم فصل است.

ایران پوریان: جوی را که آلومینیوم دارد در هیچ تیمی ندیده بودم، تیم ما احتیاج به تقویت دارد

محمد ایران پوریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره تساوی تیمش برابر نساجی در قائمشهر گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. ما آغاز خیلی خوبی داشتیم، ولی متأسفانه بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و بعد از این گل هم تا دقایقی بدون تمرکز و نامنظم بازی کردیم. در ادامه اما شرایط بهتر شد و گل تساوی را هم زدیم. البته چند موقعیت دیگر هم داشتیم و می توانستیم برنده از زمین خارج شویم که متأسفانه فقط یک امتیاز گرفتیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در ادامه با اشاره به جدایی رسول خطیبی از آلومینیوم و احتمال تضعیف این تیم گفت: فقط می توانم برای این مربی آرزوی موفقیت کنم. به هر حال این اتفاق رخ داد و حالا ما با یک سرمربی جدید کار می کنیم. مسئله مهم در آلومینیوم این است که تمام مجموعه باشگاه از جمله مسئولان و همچنین بازیکنان و کادر فنی تشنه موفقیت هستند. از طرفی مردم اراک و طرفداران آلومینیوم هم با اشتیاق زیادی از تیم حمایت می نمایند.

مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک همچنین خاطر نشان کرد: من در این سال ها که در تیم های مختلف بازی کردم، تا به حال چنین جو فوق العاده ای را که در آلومینیوم وجود دارد، در هیچ تیمی ندیده بودم. اینجا برای همه فقط موفقیت تیم مهم است و امیدوارم این جو همواره در آلومینیوم باقی بماند و نتایجی به مراتب بهتر کسب کنیم.

ایران پوریان در خصوص قرار دریافت تیم آلومینیوم در رده پنجم و اینکه آیا آنها می توانند در انتها لیگ جزو پنج تیم بالای جدول باشند، توضیح داد: ما در ادامه کار سختی داریم، چون نتیجه دریافت در نیم فصل دوم سخت تر می گردد. برای حفظ شرایط کنونی تیم ما احتیاج به تقویت دارد و امیدوارم با کوشش باشگاه و نظر کادر فنی چند بازیکن خوب به تیم اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 886

به "ایران پوریان: جوی را که آلومینیوم دارد در هیچ تیمی ندیده بودم، تیم ما احتیاج به تقویت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران پوریان: جوی را که آلومینیوم دارد در هیچ تیمی ندیده بودم، تیم ما احتیاج به تقویت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید