بازی تازه یاکوزا تا کمتر از یک هفته دیگر رونمایی خواهد شد

به گزارش تور سریلانکا، استودیوی Ryu Ga Gotoku از کمپانی سگا (SEGA) که مسئول توسعه سری محبوب Like a Dragon است، به تازگی اظهار داشت که RGG Summit 2024 در 20 سپتامبر (30 شهریور) امسال برگزار خواهد شد.

بازی تازه یاکوزا تا کمتر از یک هفته دیگر رونمایی خواهد شد

در این رویداد معمولا اطلاعات پروژه های تازه استودیو اعلام می گردد. به عنوان مثال در سال گذشته و RGG Summit 2023، اطلاعات مختلفی در خصوص ازی های تازه این مجموعه اعلام شد، از جمله تاریخ انتشار Like a Dragon: Infinite Wealth و تریلر داستانی آن. استودیوی RGG با اینکه آخرین بازی بزرگ خود را با نام Infinite Wealth در ژانویه 2024 عرضه نموده، اما به علت انتشار جریان تقریبا ثابتی از بازی های تازه شناخته شده است و استودیوی پرکاری محسوب می گردد.

برای مثال، در پنج سال گذشته، این استودیو بازی های بازسازی یاکوزا 4 و 5، یاکوزا ایشین، Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name، یاکوزا 8، سه نسخه از مانکی بال . تعداد بازی دیگر را منتشر نموده که به طور کلی به 12 عدد می رسد. این استودیو بعلاوه در جریان نینتندو دایرکت اخیر، پورت نینتندو سوییچ یاکوزا کیوامی را معرفی کرد. این پورت در 24 اکتبر (3 آبان) امسال، یعنی دقیقا یک روز قبل از اقتباس سریالی لایو اکشن این سری در آمازون پرایم منتشر می گردد. با این حال، به نظر می رسد استودیو هنوز اخبار بیشتری برای هواداران دارد که در رویداد RGG Summit اعلام خواهد نمود.

در حال حاضر تعیین نیست که این بازی تازه نسخه اصلی تازهی در سری یاکوزا خواهد بود یا در نقش اسپین آف دیگری مانند Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name یا یک بازسازی دیگر مانند یاکوزا کیوامی عمل خواهد نمود. در هر صورت، با توجه به موفقیت زیاد نسخه هشتم، هواداران با معرفی نسخه تازه این مجموعه شادمان خواهند شد.

این رویداد به صورت زنده به وسیله یوتیوب قابل مشاهده خواهد بود. البته بعید است که در این مراسم شاهد یاکوزا 9 باشیم و احتمالا هواداران باید مدت بیشتری منتظر معرفی این بازی بمانند.

منبع: Automaton

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 شهریور 1403 بروزرسانی: 25 شهریور 1403 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1671

به "بازی تازه یاکوزا تا کمتر از یک هفته دیگر رونمایی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تازه یاکوزا تا کمتر از یک هفته دیگر رونمایی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید