بازی Astro Bot برای پلی استیشن 5 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش تور سریلانکا، سونی آخرین رویداد State of Play خود را با تایید اینکه بازی آسترو بات (Astro Bot) در تاریخ 6 سپتامبر (16 شهریور) منتشر خواهد شد، انتها داد.

بازی Astro Bot برای پلی استیشن 5 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

جالب است بدانید که سری آسترو با یک دمو به نام The Playroom در پلی استیشن 4 کار خود را شروع کرد و از آن موقع به بعد پیشرفته تا تجربیات کامل تری را در بر بگیرد. Astro Bot: Rescue Mission یکی از تحسین شده ترین بازی هایی است که تا به امروز برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن روی پلی استیشن 4 منتشر شده و Astros Playroom روی پلی استیشن 5 کیفیت خوبی را از خود نشان داد. با این حال این بازی نیز بیشتر برای نمایش توانایی های پلی استیشن 5 ساخته شده بود.

حال بازی تازهی که به وسیله استودیوی Team ASOBI پیشرفته و در حال حاضر با نام Astro Bot شناخته می گردد، به عنوان یک انحصاری پلی استیشن 5 در تاریخ 16 عرضه می گردد و مانند Astros Playroom، از ویژگی های منحصربه فرد دسته دوال سنس استفاده زیادی خواهد نمود. پیش سفارش این بازی از 7 ژوئن (18 خرداد) شروع می گردد.

استودیوی سازنده ضمن تشکر از بازیکنان اطلاعاتی را در خصوص بزرگترین ماجراجویی آسترو تا به امروز منتشر نموده است. طبق گفته ها به نظر می رسد که در این بازی کاملا تازه، شش کهکشان و بیش از 80 مرحله وجود دارد. هر سیاره در بازی منحصربه فرد است و از جنگل های سرسبز، سواحل شنی، آتشفشان های داغ گرفته تا مکان های شگفت انگیزتر مانند ساعت شنی غول پیکر و غیره را شامل می گردد.

آسترو می تواند از بیش از 15 توانایی تازه را استفاده کند که سبک های بازی منحصربه فردی را ارائه می دهد. در میان بسیاری از قدرت های تازه، قابلیت Barkster به شما امکان می دهد دشمنان، فلز و شیشه را در هم بکوبید، دستکش های قورباغه ای دوقلو امکان مشت دوربرد و توانایی تاب خوردن را ارائه می دهند و اسفنج غول پیکر به شما امکان می دهد آب را از محیط بمکید تا بزرگ شده و باعث تخریبی گسترده شوید. این قدرت های تازه همراه با کنترل های بهبود یافته آسترو بازی را مجذوب کننده تر از دیگر نسخه های مجموعه خواهد نمود.

بعلاوه بیش از 70 نوع دشمن تازه از جمله باس های بزرگ در انتهای هر کهکشان وجود دارد که بعضی از آن ها را در تریلر نیز می بینیم. شکست دادن هر باس یک راز شگفت انگیز را آشکار می نماید. با توجه به تریلر منتشر شده می توان گفت که با مجذوب کننده ترین بازی آسترو روبرو هستیم که از همه نظر پیشرفت هایی داشته است.

مانند همواره نیز بازیکنان می توانند انتظار دیدار با نسخه های رباتیک شخصیت های مشهور بازی های پلی استیشن را داشته باشند که پیدا کردن آن ها و ارجاعات دیگر، بخش بزرگی از تفریح بازی خواهد بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 خرداد 1403 بروزرسانی: 12 خرداد 1403 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1656

به "بازی Astro Bot برای پلی استیشن 5 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Astro Bot برای پلی استیشن 5 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید