تکمیل پروژه فاضلاب شهر سبزوار هزار میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد

به گزارش تور سریلانکا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان سبزوار تکمیل پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب این شهر را نیازمند حدود یک هزار میلیارد ریال اعتبار اعلام نمود.

تکمیل پروژه فاضلاب شهر سبزوار هزار میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، حسین ریاضی در همین رابطه از اجرای 486 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر سبزوار خبرداد و طول شبکه به جامانده را حدود 70 کیلومتر گفت.

وی با بیان اینکه 91 درصد جمعیت شهر سبزوار از خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار شده اند ، بر لزوم اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در مناطق به جامانده با استفاده از اعتبارات استانی تاکید نمود.

وی همچنین لزوم پیگیری جذب اعتبارات تنش آبی برای تامین آب روستاهای روبرو با کمبود و دارای شبکه فرسوده را خاطر نشان کرد و با اشاره به برنامه های پیشنهادی این شرکت برای عبور از بحران تابستان 1400 گفت: پیگیری و تامین اعتبار آبرسانی به سبزوار ، اجرای خط 600 میلی متر چدن به مخزن 20هزار ، تجهیز دو حلقه چاه برای اتصال به خط انتقال ، اصلاح شبکه های فرسوده ، پیگیری و اجرای پایلوت ارتقا کیفی آب ، نوسازی هزارو500 فقره انشعاب آب و اصلاح و حفاظت موتورها در تابلوهای برق از برنامه های شرکت آب و فاضلاب سبزوار برای عبور از تابستان امسال محسوب می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 960

به "تکمیل پروژه فاضلاب شهر سبزوار هزار میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پروژه فاضلاب شهر سبزوار هزار میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید