تیشرت ضد میکروب شیائومی برای ورزشکاران

به گزارش تور سریلانکا، شرکت هایی مانند شیائومی و ریلمی اغلب به این موضوع اشاره نموده اند که همواره در پی توسعه پورتفولیو اکوسیستمم خود هستند و محصولاتی بجز گجت ها فراوری می نمایند.

تیشرت ضد میکروب شیائومی برای ورزشکاران

به گزارش خبرنگاران، Realme با ارائه محصولاتی مانند مسواک های برقی، سشوار، ریش تراش، تیشرت، گرمکن، کوله پشتی و چمدان به این حوزه وارد شده است. شیائومی نیز با کفش های هوشمند و به تازگی با تیشرت های تازه خود اقدام به فراوری محصولاتی غیر از گجت ها نموده است.

شیائومی به تازگی یک تیشرت آستین بلند برای ورزشکاران در هند عرضه نموده است. این تیشرت دارای ویژگی محافظت در برابر ویروس و اشعه ماوراء بنفش است و یک افزودنی عالی برای لباس های ورزشی به شمار میرود که آن را برای استفاده در خارج منزل و برای ورزش ایده ال می نماید. این تیشرت دارای محافظ برای راحتی کف دست، زیپ های YKK با کارایی بالا و لوگوی بازتابنده شیائومی در پشت می باشد. تیشرت یقه دار پلو شیائومی در رنگ مشکی عرضه می گردد. بعلاوه با استفاده از پارچه ای بسیار سبک و راحت و برای ورزش های سنگین طراحی شده است.

تیشرت ورزشی شیائومی دارای فناوری ضد میکروبی +Dritech می باشد که سبب محافظت اشخاص در برابر ویروس و اشعه ماوراء بنفش می گردد. پارچه ضد میکروبی Ultra-Fresh این تیشرت حتی پس از چندین بار شستشو و استفاده باز هم عملکرد مؤثری را ارائه می دهد و با استفاده از فناوری +Dritech و ساختار پارچه ای نفوذپذیرباعث کاهش اختلاف دما تا 2 درجه بین داخل و خارج می گردد.این تیشرت بعلاوه دارای محافظ در برابر اشعه UVA و UVB است که سبب ایمنی بیشتر در هنگام فعالیت های ورزشی می گردد. ویژگی جالب این تیشرت فناوری ضد ویروسی آن است که با استفاده از نخ های ضد ویروس و فن آوری های بافندگی باعث حفظ منافذ کمتر از 120 نانومتر شده و نفوذ هرگونه ویروس یا باکتری را غیرممکن می نماید. این تیشرت که قیمت اصلی آن 1499 روپیه است، در حال حاضر در وب سایت شیائومی با قیمت 699 روپیه و در چهار مقدار مختلف عرضه می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1363

به "تیشرت ضد میکروب شیائومی برای ورزشکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیشرت ضد میکروب شیائومی برای ورزشکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید