رمضان ورزشی در مرکز؛ رقابت های ورزشی شهروندان تهرانی در ماه رمضان تشریح شد

به گزارش تور سریلانکا، برنامه های ورزشی شهروندان در ماه مبارک رمضان تحت عنوان رمضان ورزشی، از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران تشریح شد.

رمضان ورزشی در مرکز؛ رقابت های ورزشی شهروندان تهرانی در ماه رمضان تشریح شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، این برنامه ها، در 3 بخش بانوان، آقایان و تفریحات پیش بینی شده و در ماه مبارک رمضان با حضور شهروندان مرکز نشین اجرا می گردد.

براین اساس، مسابقات فوتسال ویژه آقایان تهرانی با برگزاری 2 جام مختلف؛ محلات و مساجد شهر تهران به انجام می رسد. بعلاوه تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات والیبال، بسکتبال و فوتبال خیابانی و نیز رقابت های والیبال و بسکتبال ویژه جانبازان ومعلولین نیز در نظر گرفته شده است.

برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال تحت عنوان جام همبستگی نیز از دیگر برنامه های این سازمان برای اصناف و اقشار مختلف مرکز نشین در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

در بخش بانوان نیز، برگزاری مسابقات بدمینتون مادر و دختر، بسکتبال 3 نفره و والیبال همیاری بانوان شاغل به انجام می رسد.

تجلیل از پهلوانان شهر در 4 زورخانه مرکز و تقدیر از مدال آوران پارالمپیکی به همراه برگزاری جشنواره های تفریحی ورزشی در 22 منطقه تهران نیز از برنامه های تفریحات ورزشی سازمان به شمار می رود و ذیل جشنواره لبخند دل ها که از سوی معاونت اجتماعی شهرداری تهران، طراحی شده، در منطقه ها مختلف مرکز اجرایی می گردد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به ادارت ورزش منطقه ها 22 گانه و نیز سایت سازمان ورزش شهرداری تهران به نشانی http:، ، varzesh.tehran.ir

مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1407

به "رمضان ورزشی در مرکز؛ رقابت های ورزشی شهروندان تهرانی در ماه رمضان تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضان ورزشی در مرکز؛ رقابت های ورزشی شهروندان تهرانی در ماه رمضان تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید