زاکانی: دولت و شهرداری تهران تفاهم 100 درصدی دارند ، در تعارض میان مسئولان هیچ چیز عاید مردم نمی شود

به گزارش تور سریلانکا، شهردار تهران گفت: شهرداری مرکز، استانداری و دولت سیزدهم در زمینه حل مسائل این کلانشهر تفاهم 100 درصدی دارند.

زاکانی: دولت و شهرداری تهران تفاهم 100 درصدی دارند ، در تعارض میان مسئولان هیچ چیز عاید مردم نمی شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زاکانی روز پنجشنبه با اشاره به آغاز فعالیت مشترک استانداری و شهرداری تهران برای حل معضلات اجتماعی مرکز، افزود: به هیچ عنوان در تعارض میان مسئولان، مساله ای عاید مردم نمی شود.

شهردار مرکز گفت: بدون شک در تفاهم است که کار مردم پیش می رود و برای آنان خیرات و برکات به همراه دارد.

وی تاکید کرد: شهر تهران را نمی توان از پیرامون آن جدا کرد، لذا باید برای مدیریت مسائل آن و پیشبرد کارها، تصمیم درستی اتخاذ شود.

زاکانی با بیان اینکه مشکل حریم تهران را با استفاده از راهکارهای قانونی می توان برطرف کرد گفت: باید با همه وجود حریم این شهر را طبق مصوبات پاس بداریم.

شهردار تهران با بیان اینکه از دل این سه نکته ترکیب معینی برای خدمت رسانی خارج می شود، گفت: با این رویکرد معین میان دولت و شهرداری، می توان هم سطح خدمات و کیفیت آن را برای مردم در مرکز افزایش داد و هم می توان از تداوم آسیب هایی که امروز از آن رنج می بریم، جلوگیری کرد.

زاکانی ادامه داد: دست به دست هم خواهیم داد تا در کنار هم بتوانیم مسائل شهر را برطرف کنیم و در این زمینه هیچ تعارض منافعی بین شهرداری، دولت و اجزای آن وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1261

به "زاکانی: دولت و شهرداری تهران تفاهم 100 درصدی دارند ، در تعارض میان مسئولان هیچ چیز عاید مردم نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکانی: دولت و شهرداری تهران تفاهم 100 درصدی دارند ، در تعارض میان مسئولان هیچ چیز عاید مردم نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید