صالحی: در مسابقات جهانی تایلند در پی دفاع از عنوان گذشته خود هستیم

به گزارش تور سریلانکا، دور دوم اردوی آماده سازی تیم منتخب شورین کمپو فدراسیون کاراته با هدف اعزام به رقابت های جهانی تایلند، طی روز های 31 خرداد تا 3 تیرماه در محل خانه اختصاصی این سبک در منطقه شریف آباد پاکدشت برگزار گردید.

صالحی: در مسابقات جهانی تایلند در پی دفاع از عنوان گذشته خود هستیم

در این اردو قهرمانان منتخبی چون: محمد قربانی، بهرام صباحی، جواد تلیکانی، علیرضا حاجی خاجیلو، اصغر جباری، اسماعیل محمودی، سید مجتبی دژ پسند، امیر حسین صابر، مهرداد رمضانی، محمدرضا بوربور کریمی و

بهروز یادگاری شرکت داشتتد.

سید محمد صالحی رییس شورین کمپو فدراسیون کاراته درباره برگزاری این مرحله از اردوی آماده سازی به خبرنگاران گفت: شرایط کاراته کا های حاضر در اردو امیدوار کننده است. ما در مسابقات جهانی تایلند دو هدف عمده را دنبال می کنیم و تمرینات تیم منتخب نیز بر همین اساس پیگیری می گردد. اولین هدف ما دفاع از عنوان دوره گذشته است. تیم ایران در دور قبلی این مسابقات بعد از ژاپن نایب قهرمان شد. هدف بعدی، کسب سهمیه کامل رقابت های آل کاپ ژاپن است که اهمیت بالایی دارد و به امید خدا بیشترین سهمیه را بدست خواهیم آورد.

صالحی اضافه نمود: جدای از اعتبار فنی، بحث جوایز نقدی قابل توجه این مسابقات، انگیزه نفرات تیم اعزامی را برای کسب مدال دو چندان نموده است. سازمان WKO برای نفرات برتر جوایزی معادل 700 میلیون تومان در نظر گرفته است.

وی مطرح نمود: به منظور کسب آمادگی بیشتر، 5 مرحله اردوی آماده سازی در نظر گرفته شده که تا به امروز دو مرحله از آن را با موفقیت پشت سر گذاشته و تمام اهدافمان محقق شده است.

رییس شورین کمپو فدراسیون کاراته در خاتمه اعلام کرد: جا دارد از حسن ناظمی سرمربی تیم و بعلاوه سیدجلال صالحی نایب رییس سبک بخاطر زحماتشان در مسیر آماده سازی تیم اعزامی تشکر کنم. بعلاوه از حضور روحیه بخش آقای کنی عضو هیات رییسه در کنار اعضاء تیم نیز نهایت قدردانی را دارم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1610

به "صالحی: در مسابقات جهانی تایلند در پی دفاع از عنوان گذشته خود هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی: در مسابقات جهانی تایلند در پی دفاع از عنوان گذشته خود هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید