عملیات آسفالت و بهسازی معابر و بزرگراه های منطقه 3 اجرا شد

به گزارش تور سریلانکا، عملیات آسفالت و بهسازی معابر و بزرگراه های منطقه 3 با رعایت سرعت و کیفیت در اجرای این طرح اجرا شد.

عملیات آسفالت و بهسازی معابر و بزرگراه های منطقه 3 اجرا شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، سید محمد رضا موسوی معاون فنی و عمران در این باره گفت: از ابتدای سال تا به امروز در محدوده ناحیه 4 این منطقه در حدود 2600 متر مربع لکه گیری آسفالت اجرا شده است.

موسوی ادامه داد: نگهداشت مینیاتوری عمرانی در راستای ایجاد بهبود در شرایط تردد شهروندان گرامی بطور مستمر در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 اظهار کرد: در این قالب تا آخر آبان ماه سال فقط در سطح محدوده ناحیه 4 در حدود 560 تن آسفالت لکه گیری به صورت دستی اجرا شده است.

او ادامه داد: طبق آمارها و بررسی های اجرا شده بر اساس گزارش خروجی های سامانه های شهروندی 137، 1888 رضایت مندی شهروندان که از اهداف مهم شهرداری تهران می باشد که از درصد بالایی برخوردار است. معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 افزود: زمان رسیدگی به درخواستهای شهروندان نیز با پیگیری همکاران ادارات فنی و 137 منطقه کاهش چشمگیری داشته است و این امر ما را به هدف خود که خدمات رسانی با کیفیت و بی وقفه به شهروندان است بسیار نزدیک نموده است.

موسوی با بیان اینکه عملیات نگهداشت عمرانی طبق نیاز سنجی و پهنه بندی در حال انجام است ابراز کرد: شهروندان این منطقه شاهد تغییرات مثبت در تردد از معابر در محلات خود خواهند بود.

او گفت: در برنامه ریزی های اجرا شده تا انتهای سال جاری شاهد مناسب سازی بسیاری از معابر حتی در فرعی ترین ادرسهای سطح محدوده خواهیم بود.

موسوی در سرانجام از همکاران زحمتکش سامانه 137 جهت خدمات رسانی شبانه روزی آن ها قدردانی نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 695

به "عملیات آسفالت و بهسازی معابر و بزرگراه های منطقه 3 اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات آسفالت و بهسازی معابر و بزرگراه های منطقه 3 اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید