عکس ، پیکان قرمز راف پنجشنبه در امارات به پرواز در می آید!

به گزارش تور سریلانکا، A380 امارات این پنجشنبه (17 نوامبر) به منظور جشن گرفتن آغاز رسمی مسابقات قهرمانی تور جهانی DP، پروازی را با پیکان قرمز RAF اجرا خواهد نمود.

عکس ، پیکان قرمز راف پنجشنبه در امارات به پرواز در می آید!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، A380 امارات و شش هواپیمای Red Arrow در یک آرایش هماهنگ پرواز خواهند کرد، این پرواز از املاک گلف جمیرا شروع می شوند، سپس در امتداد خط افق جاده شیخ زاید و در نزدیکی برج خلیفه نمادین ادامه پیدا می نمایند.

فرصت هایی برای رسانه ها و مردم برای مشاهده هواپیما تقریباً بین ساعت های 12 بعد از ظهر تا 1 بعد از ظهر (به وقت محلی دبی) در نقاط مختلف در نزدیکی املاک گلف جمیرا، جاده شیخ زاید، مرکز شهر دبی و منطقه ها اطراف آن خواهد بود.

در حالی که امارات و RAF Red Arrows مردم را به گرفتن عکس و فیلم از نمایش هوایی تشویق می نمایند، به مردم یادآوری می گردد که با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین پرواز را در معرض خطر قرار ندهند و از تمام دستورالعمل های GCAA مربوط به منطقه ها پرواز ممنوع برای هواپیماهای بدون سرنشین پیروی نمایند.

پیکان قرمز، که رسماً به عنوان تیم آکروباتیک نیروی هوایی سلطنتی شناخته می گردد، تیم نمایش ایروباتیک نیروی هوایی سلطنتی مستقر در RAF Waddington است. این تیم در اواخر سال 1964 به عنوان یک تیم تمام RAF تشکیل شد و جایگزین تعدادی از تیم های غیر رسمی شد که به وسیله فرماندهان RAF حمایت مالی شده بودند.

فلش های قرمز جایگاه برجسته ای در فرهنگ عامه بریتانیا دارند، امارات فاش نموده است که یکی از ایرباس های A380 این شرکت پروازی از دبی را در کنار پیکان قرمز انجام خواهد داد. غول آسمان در کنار تیم نمایشگر نیروی هوایی بریتانیا به پرواز در خواهد آمد تا شروع مسابقات دنیای تور دنیای DP را جشن بگیرد.

ایرباس A380 یک هواپیمای مسافربری پهن پیکر بزرگ است که به وسیله ایرباس توسعه و فراوری شده است. این بزرگترین هواپیمای مسافربری دنیا و تنها هواپیمای جت دو طبقه تمام قد است. مطالعات ایرباس در سال 1988 شروع شد و این پروژه در سال 1990 برای به چالش کشیدن تسلط بوئینگ 747 در بازار مسافت های طولانی اعلام شد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1512

به "عکس ، پیکان قرمز راف پنجشنبه در امارات به پرواز در می آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، پیکان قرمز راف پنجشنبه در امارات به پرواز در می آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید