فرهادی زاد: کیمیا علیزاده دعای مردم و حمایت مسئولان را فراموش نکرده است

به گزارش تور سریلانکا، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش گفت: کیمیا علیزاده دعای مردم و حمایت های مسئولان در راستا موفقیتش را فراموش نکرده است.

فرهادی زاد: کیمیا علیزاده دعای مردم و حمایت مسئولان را فراموش نکرده است

به گزارش خبرنگاران، مهین فرهادی زاد، معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کوشش های بانوی ملی پوش کشورمان در کسب افتخار برای کشورمان گفت: کیمیا علیزاده با همت و با وجود آسیب دیدگی در المپیک کوشش کرد تا پیروز میدان گردد و بر روی سکو بایستد.

وی در ادامه تمرینات سخت کیمیا علیزاده در طول این این سال ها را مورد توجه قرار داد و مطرح نمود: وزارت ورزش و فدراسیون مربوطه نیز با تمام وجود از وی حمایت کردند تا به مرحله قهرمانی و حضور در المپیک برسد و مردم مهربان ایران نیز قدرشناس ورزشکار عزیز خود هستند.

معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش گفت: این باور را هم دارم که این دختر خوب تکواندوی ایران، دعای مردم و حمایت های مسئولان در جهت موفقیتش را فراموش نکرده و قدر آن عزتی که بین ملت ایران را دارد، هرگز فراموش نکرده است.

وی ادامه داد: حمایت های مجموعه ورزش برای بهبود و کسب سلامت کیمیا و هماهنگی حوزه های مختلف برای اینکه وی دوباره به روزهای اوجش بازگردد و در صحنه های ورزشی بدرخشد از ذهن افراد پاک نخواهد شد.

معاون توسعه ورزش بانوان گفت: برای کیمیا علیزاده ملی پوش شایسته کشورمان که محبوب مردم و مسئولان است شرایط برای کسب سهمیه المپیک مهیا و مقرر بود تا وی در رقابت های سال آینده شرکت کند.

وی توضیح داد: همه ورزشکاران کشورمان کوشش می نمایند که در میادین بین المللی زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران در رقابت ها حضور پیدا نمایند و این مهم را افتخاری بزرگ برای خود می دانند تا بر روی سکوی قهرمانی با نام ایران بدرخشند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: قدردان کوشش های ملی پوشان کشورمان هستیم و بر این باوریم که در جای جای این سرزمین پهناور، پتانسیل ها و استعدادهای ورزشی بسیاری هستند که پرچم ایران عزیز را در عرصه های مختلف ورزشی به اهتزاز در خواهند آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 77

به "فرهادی زاد: کیمیا علیزاده دعای مردم و حمایت مسئولان را فراموش نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادی زاد: کیمیا علیزاده دعای مردم و حمایت مسئولان را فراموش نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید