مک بوک ایر 2022 رنگ بندی متنوعی نخواهد داشت

به گزارش تور سریلانکا، طبق گفته مارک گورمن از وب سایت بلومبرگ، به نظر می رسد اپل می خواهد مک بوک ایر 2022 خود را با رنگ بندی مشابه نسل گذشته راهی بازار کند.

مک بوک ایر 2022 رنگ بندی متنوعی نخواهد داشت

مک بوک ایر 2022 یکی از محصولات مور انتظار اپل است که گفته می گردد به زودی قرار است از آن رونمایی گردد. اطلاعات نسبتا خوبی در رابطه با این محصول در اختیار داریم و خوشبختانه با خبری هم که امروز منتشر شده، اطلاعات مان در رابطه با آن افزایش پیدا نموده است.

طبق گفته مارک گورمن، یکی از نویسندگان ارشد وب سایت معتبر بلومبرگ، ظاهرا مک بوک ایر مورد انتظار با رنگ بندی مشابه نسل گذشته راهی بازار خواهد شد. گفته می شد رنگ بندی این محصول شاید شبیه به آی مک باشد اما ظاهرا این اتفاق نخواهد افتاد چرا که شرکت آمریکایی میخواهد آن را در رنگ های خاکستری فضایی، نقره ای و طلایی به فروش برساند. این رنگ بندی دقیقا مشابه نسل گذشته همین محصول است.

اخیرا خبرهایی منتشر می شده مبنی بر اینکه مک بوک ایر 2022 رنگ های مختلف و گوناگونی خواهد داشت که به نظر می رسد اندکی اغراق آمیز بوده باشند. گورمن ضمن اشاره به این موضوع مدعی شد رنگ طلایی مک بوک مورد انتظار ظاهرا گل سر سبد این مجموعه خواهد بود چرا که جلوه ای زیبا و متفاوت خواهد داشت.

در حال حاضر با توجه به شایعاتی که پیرامون مک بوک ایر 2022 وجود دارد می توانیم بگوییم این محصول حواشی مایل به سفیدی خواهد داشت. رنگ صفحه کلید آن هم دقیقا به همین شکل خواهد بود تا بدین ترتیب لپ تاپ ظاهری یک دست تر به خود بگیرد. علت اصلی اینکه گفته می شد این محصول رنگ بندی تازهی خواهد داشت شاید همین بوده باشد؛ یعنی در ساخت خود لپ تاپ در همان یک مدل، از رنگ های مختلفی استفاده شده است. مینگ چی کو، یکی از تحلیل گران نام آشنای اپل هم در ماه مارس گفته بود که مک بوک مورد انتظار رنگ بندی مختلفی خواهد داشت اما وارد جزئیات نشد.

مک بوک ایر 2022 ظاهرا از لحاظ طراحی، تفاوت خاصی با مک بوک پرو نخواهد داشت، اما نمی دانیم آیا روی نمایشگر آن شاهد تعبیه ناچ خواهیم بود یا خیر. هرچند احتمال اینکه ناچ روی صفحه باشد زیاد است. این محصول به احتمال بسیار زیاد به عنوان قلب تپنده، نسل دوم تراشه M2 را در اختیار خواهد داشت، اما مینگ چی کو معتقد است خبری از تراشه تازه نیست و همان تراشه M1 را در مک بوک ایر 2022 شاهد خواهیم بود.

بعضی ها معتقدند اگر از لحاظ توان پردازشی و گرافیکی، تفاوت زیادی بین دو نسل وجود نداشته باشد، پس چگونه اپل انتظار دارد کاربران، مک بوک ایر 2022 را به نسل قبل ترجیح داند که پاسخ به نظر می رسد همین رنگ بندی و طراحی نسبتا تازه باشد؛ ارتقایی که به احتمال زیاد کسی را به وجد نمی آورد.

گورمن معتقد است رونمایی از این محصول فردا و در کنفرانس توسعه دهندگان اپل رخ خواهد داد. حال اینکه این خبر درست است یا خیر، موضوعی است که باید تا فردا برای معین شدن آن منتظر بمانیم.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1436

به "مک بوک ایر 2022 رنگ بندی متنوعی نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک بوک ایر 2022 رنگ بندی متنوعی نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید