نحوه آنالیز اینکه آیا شخصی شما را در اینستاگرام بلاک نموده یا خیر ، 7 روش

به گزارش تور سریلانکا، آیا مشکوک هستید که شخصی شما را در اینستاگرام بلاک نموده؟ اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد لیستی از افرادی که شما را بلاک نموده اند را مشاهده کنید. در واقع، این پلتفرم وقتی کسی شما را بلاک می نماید، به شما هیچ اطلاعی نمی دهد. با این حال، روش هایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها متوجه شوید که آیا شخصی شما را در اینستاگرام بلاک نموده است یا خیر.

نحوه آنالیز اینکه آیا شخصی شما را در اینستاگرام بلاک نموده یا خیر ، 7 روش

1- نام کاربری آنها را جستجو کنید

اگر پروفایل شخصی را که گمان می کنید شما را بلاک نموده، جستجو کنید و نتوانید پیدایش کنید، چهار علت ممکن است وجود داشته باشد: ممکن است آن شخص حساب خود را غیرفعال نموده باشد، اینستاگرام ممکن است حساب کاربری خود را مسدود نموده باشد، ممکن است نام کاربری خود را تغییر داده باشد، یا ممکن است واقعاً شما را بلاک نموده باشند.

برای معین اینکه کدام یک از این احتمالات برای شرایط شما صدق می نماید، باید آنها را یکی یکی رد کنید.

2- اطمینان حاصل کنید که حساب مورد نظر هنوز فعال است

اگر نمی توانید اکانت شخصی را به وسیله جستجو پیدا کنید، باید آنالیز کنید که آیا حساب مورد نظر هنوز در اینستاگرام وجود دارد یا غیرفعال یا حذف شده است. در گذشته، ایجاد یک حساب کاربری تازه برای جستجوی پروفایل یک گزینه بود. با این حال، اینستاگرام (در بسیاری موارد) هر اکانت تازهی را که برای این منظور ایجاد می کنید مسدود می نماید و از تأیید بلاک شدن شما جلوگیری می نماید.

بنابراین، باید از دوستان مشترک بخواهید که تأیید نمایند که آیا حساب آن شخص هنوز وجود دارد یا خیر. اگر نتوانند آن را پیدا نمایند، احتمالاً بلاک نشده اید، بلکه حساب حذف یا موقتاً غیرفعال شده. با این حال، این احتمال وجود دارد که آن شخص دوستان مشترک شما را نیز که در آنالیز حساب به شما یاری می نمایند، بلاک نموده باشد!

برای رد این احتمال، می توانید مستقیماً با استفاده از پیوند نمایه منحصربه فرد، حساب آنها را جستجو کنید.

3- از لینک پروفایل منحصر به فرد اینستاگرام بهره ببرید

هنگام تنظیم اکانت اینستاگرام، یک URL منحصر به فرد به شما اختصاص داده می گردد که شامل نام کاربری شما می گردد.

اگر اینستاگرام را در مرورگر خود باز کنید و پروفایل آنها را با لینک مستقیم جستجو کنید، یا مستقیماً نمایه آنها را مشاهده خواهید کرد یا پیغام: متاسفم، این صفحه در دسترس نیست.

برای تأیید بود یا نبود حساب، از اینستاگرام خارج شوید و همان URL را در یک تب تازه جستجو کنید. اگر حساب غیرفعال شده باشد (یا دیگر وجود نداشته باشد) همان پیغام را خواهید دید. اما اگر این بار پروفایل را ببینید، بلاک شده اید.

هنگامی که شخصی نام کاربری خود را تغییر می دهد، نام URL نیز به طور اتوماتیک تغییر می نماید. بنابراین، اگر آنها اخیراً نام کاربری خود را تغییر داده اند، روش های بالا به شما یاری نمی نماید تا پروفایل آنها را پیدا کنید.

4- سعی کنید بفهمید که نام کاربری تغییر پیدا نموده یا خیر

اگر نمی توانید اکانت دوست خود را به وسیله نوار جستجو پیدا کنید و دوستان شما نیز با همین مشکل روبرو هستند، مهم این است که متوجه شوید آن شخص نام کاربری خود را در اینستاگرام تغییر داده یا هیر.

وقتی بلاک می شوید، پیغام های رد و بدل شده شما با آن شخص ناپدید نمی شوند. پس پیغام های خود را باز کنید و بعد نمایه آن رشته گفتگوها را ببینید.

اگر فقط نام کاربری تغییر یافته می توانید متوجه بشوید. اما اگر نام کاربری را با آنالیز دایرکت ها هم نتوانید ببینید، بلاک شده اید.

5 - ممکن است فقط آن فالو شده باشید

هنگامی که شخصی شما را در اینستاگرام آنفالو می نماید و حساب خود را روی خصوصی تنظیم می نماید، نمی توانید عکس ها و پست های او را مشاهده کنید و پیغامی با این مضمون که این حساب خصوصی است را مشاهده خواهید کرد. بنابراین، باید این احتمال را که آنها فقط شما را آنفالو نموده اند را رد کنید. برای تأیید این موضوع، به پروفایل آنها مراجعه نموده و روی دکمه Follow ضربه بزنید.

اگر فقط آنفالو شده باشید، درخواست فالو شما ارسال خواهد شد و متوجه خواهید شد که دکمه Follow به درخواست شده تغییر می نماید. ولی اگر بلاک شده باشید، درخواست دنبال کردن شما بلافاصله پس از ارسال لغو می گردد و دوباره دکمه فالو را می بینید.

وقتی شخصی شما را در اینستاگرام بلاک می نماید و در یک چت گروهی با شما شرکت می نماید، اینستاگرام به او این امکان را می دهد که از چت خارج گردد. اگر آنها تصمیم به خروج بگیرند، هیچ اعلانی در خصوص خروج آنها دریافت نخواهید کرد، اما متوجه خواهید شد که حساب آنها دیگر در چت گروهی قابل مشاهده نیست.

با این حال، اگر آنها بخواهند در چت گروهی باقی بمانند، همچنان می توانید نمایه آنها و همه پیغام هایی را که در چت گروهی ارسال می نمایند، ببینید. شما می توانید با پاسخ دادن به پیغام های او یا واکنش نشان دادن به پیغام ها ارتباط برقرار کنید.

اگر متوجه شدید که شخصی که مشکوک هستید به طور فعال در چت گروهی حضور دارد، اما نمایه او این حساب خصوصی است را نشان می دهد، معین می گردد که یا شما را آن فالو نموده است یا شما را بلاک نموده است.

حتی اگر شخصی شما را در اینستاگرام بلاک نموده باشد، همچنان میءتوانید به او پیغام دهید. ولی، آنها این پیغام ها را دریافت نخواهند کرد. بنابراین، اگر می توانید برای شخصی پیغام ارسال کنید، تصور نکنید که مسدود نشده اید.

7- اکانت را منشن و تگ کنید

وقتی کسی شما را در اینستاگرام بلاک می نماید، نمی توانید او را در پست ها یا نظرات خود منشن یا تگ کنید. این روش دیگری برای فهمیدن بلاک شدن یا خصوصی شدن یک حساب کاربری است.

اگر نمی توانید شخصی را در پستی در اینستاگرام تگ یا منشن کنید، به جای آن نام کاربری یا نمایه او را جستجو کنید. اگر حساب وجود دارد اما نمی توانید هیچ پستی را ببینید، به احتمال زیاد بلاک شده اید.

اگر رابطه شما با کسی لکه دار شده و شما را آن بلاک نمی نماید، مهم است که به تصمیم او احترام بگذارید، چه با آن موافق باشید یا نه. ضمناً، هنگامی که شخصی شما را در اینستاگرام بلاک می نماید، آن شخص به طور اتوماتیک از سمت شما نیز عملا بلاک است. بنابراین، شما نیازی به تلافی و بلاک کردنو کار اضافی ندارید!

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 خرداد 1403 بروزرسانی: 23 خرداد 1403 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1658

به "نحوه آنالیز اینکه آیا شخصی شما را در اینستاگرام بلاک نموده یا خیر ، 7 روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه آنالیز اینکه آیا شخصی شما را در اینستاگرام بلاک نموده یا خیر ، 7 روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید