هشدار نارنجی هواشناسی ، از امروز تا سه شنبه دریا نروید ؛ ارتفاع امواج به 3 متر می رسد ، احتمال غرق شدن افراد و شناورها

به گزارش تور سریلانکا، سازمان هواشناسی درخصوص وزش باد و طوفانی شدن دریا برای 2 استان ساحلی هشدار نارنجی صادر کرد.

هشدار نارنجی هواشناسی ، از امروز تا سه شنبه دریا نروید ؛ ارتفاع امواج به 3 متر می رسد ، احتمال غرق شدن افراد و شناورها

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج در دریای خزر، منطقه ها ساحلی و دور از ساحل استان های گیلان و مازندران اطلاع داد.

براساس این هشدار، از اواخر وقت امروز (یکشنبه) تا ظهر سه شنبه استان های مذکور با وزش باد شمال غربی - شمالی با حداکثر سرعت (28 تا 38 نات) و افزایش ارتفاع امواج در ساحل 2 تا 3 متر و دور از ساحل بیش از 3 متر درگیر خواهند شد.

بر اثر این مخاطره جوی غرق شدن شناگرها، غرق شدن و آسیب تماشا شناورهای سبک و میانه، آسیب تماشا تورهای صیادی، اختلال در تردد شناورهای سنگین و اختلال در ورود و خروج به حوضچه بنادر پیش بینی شده است.

سازمان هواشناسی موارد زیر را توصیه کرد:

منع شنا و فعالیت های تفریحی، منع تردد شناورهای سبک و تفریحی، منع فعالیت های شیلاتی، ممانعت از ورود و خروج کشتی ها به بنادر و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی به وسیله کلیه فعالان دریایی.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 26 شهریور 1402 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1639

به "هشدار نارنجی هواشناسی ، از امروز تا سه شنبه دریا نروید ؛ ارتفاع امواج به 3 متر می رسد ، احتمال غرق شدن افراد و شناورها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار نارنجی هواشناسی ، از امروز تا سه شنبه دریا نروید ؛ ارتفاع امواج به 3 متر می رسد ، احتمال غرق شدن افراد و شناورها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید