پرنده ای که هواپیما را به آتش کشید

به گزارش تور سریلانکا، ورود پرنده به داخل موتور هواپیما موجب آتش گرفتن آن و تخلیه اضطراری هواپیما شد.

پرنده ای که هواپیما را به آتش کشید

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران، یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی اسپریت ایرلاینز روز شنبه در فرودگاه بین المللی آتلانتیک دچار حادثه شد. در این حادثه که در ساعت 5.49 دقیقه بعدازظهر و هنگام برخاستن هواپیما از روی باند رخ داد ورود یک پرنده بزرگ به داخل یکی از موتور های هواپیما موجب آتش گرفتن آن شد.

این اتفاق زمانی رخ داد که این هواپیما در حال سرعت گرفتن برای برخاستن از روی باند فرودگاه و پرواز به مقصد فورت لودردال در استان فلوریدا بود. پس از برخورد پرنده به موتور هواپیما و وقوع آتش سوزی، خلبان بلافاصله هواپیما را متوقف کرد. او بلافاصله دستور تخلیه مسافران از داخل هواپیما را صادر کرد. در حالی که موتور هواپیما غرق شعله های آتش شده بود مسافران با کمک پله اضطراری از هواپیما پیاده شدند. خدمه هواپیما پیروز شدند تمام 102 مسافر هواپیما را به سلامت از هواپیما خارج کنند. با این حال دو مسافر حین خروج از هواپیما دچار جراحت سطحی شدند. فرماندار نیوجرسی در یک توئیت از تخلیه امن هواپیما از تمام مسافران خبر داد.

بیشتر بخوانید

ویدئویی که منتشر شده است لحظه ای که دو غلیظی از هواپیما بلند شده نشان می دهد. تیم امداد مستقر در فرودگاه بلافاصله آتش را مهار و تحقیقات بیشتر در این باره آغاز شد. پس از این حادثه این فرودگاه به مدت چند ساعت بسته شد تا بررسی های لازم در این باره انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1203

به "پرنده ای که هواپیما را به آتش کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرنده ای که هواپیما را به آتش کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید