2 جاده شمالی یکطرفه می شوند

به گزارش تور سریلانکا، محور های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می شوند.

2 جاده شمالی یکطرفه می شوند

مرکز مدیریت راه های مازندران خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز های دوشنبه و سه شنبه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 الی 24:00 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر ها کماکان از محور هراز ممنوع می باشد.

تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع می باشد.

تردد همه تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز دوشنبه از محور سوادکوه ممنوع می باشد.

تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز چهارشنبه از محور های کرج - چالوس، هراز، سوادکوهو و بالعکس ممنوع می باشد.

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در جهت مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

اجرای این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه شرایط ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو می شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در مورد شرایط راه های استان است.

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1492

به "2 جاده شمالی یکطرفه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 جاده شمالی یکطرفه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید