استراماچونی ساعت 13 در سفارت ایران

به گزارش تور سریلانکا، سرمربی ایتالیایی استقلال امروز جلسه مهمی در سفارت ایران خواهد داشت.

استراماچونی ساعت 13 در سفارت ایران

به گزارش ورزش سه، بالاخره بعد از حرف و حدیث های فراوان امروز آندره آ استراماچونی به همراه وکیلش به سفارت ایران می رود تا با دریافت پول خود مقدمات سفر به ایران را فراهم کند.

در روزهای گذشته مسوولان باشگاه استقلال و وزارت ورزش کوشش زیادی کردند تا مطالبات استراماچونی را به صورت قانونی پرداخت نمایند که این اتفاق رخ نداد اما بالاخره با وساطت یک بانک ایتالیایی شرایط تغییر نموده است.

در این بین گفته می گردد این بانک ایتالیایی حاضر شده مطالبات استراماچونی را به صورت قانونی پرداخت کند تا سرمربی ایتالیایی استقلال در آستانه بازگشت قرار بگیرد.

امروز استراماچونی راس ساعت 13 به وقت ایران به سفارت ایران در ایتالیا می رود تا جلسه ای مهم برگزار کند، جلسه ای که در آن وکیل استراماچونی، وکلای بانک ایتالیایی و نماینده های ایرانی هم حضور خواهند داشت.

آنچه در این بین امیدوار نماینده به نظر می رسد این است که این روش دقیقا همان روش پرداخت پولی است که مورد نظر استراماچونی بوده و انتظار می رود در سرانجام این جلسه سرنوشت ساز زمینه بازگشت او به ایران فراهم گردد.

آنچه مسلم این آخرین مذاکره بین استراماچونی و استقلال خواهد بود و در سرانجام آن معین می گردد آیا او سرمربی آبی ها هست یا نه.

منبع: عصر ایران
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 17

به "استراماچونی ساعت 13 در سفارت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی ساعت 13 در سفارت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید