استقلال همچنان با 3 مهاجم، خط آتش آبی ها با همه قوا مقابل سایپا

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران، از هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور امروز یک ملاقات حساس بین استقلال و سایپا برگزار می گردد که آبی پوشان در صورت پیروزی در این ملاقات خانگی، قادرند فاصله خود در صدر جدول با تعقیب کنندگان را افزایش دهند. از همین رو این ملاقات برای فکری که علیرغم صدرنشینی و آمارهای خوبی که به جای گذاشته همچنان از سوی بعضی گروه ها تحت فشار واقع شده است، بسیار حائز اهمیت است.

استقلال همچنان با 3 مهاجم، خط آتش آبی ها با همه قوا مقابل سایپا

فکری در هفته یازدهم برای اولین بار تیمش را از ابتدا با 3 مهاجم به زمین فرستاد و مزد این شجاعت را در تبریز و در دیداری عظیم برابر تراکتور گرفت و توانست روی هنر و توانایی خط آتش تیمش، به رجحان جالب توجه 3 بر یک دست یابد. لذا سرمربی آبی ها در نظر دارد تا با تکرار این تجربه پیروز، 3 امتیاز خانگی و حساس مقابل سایپا را هم از آن تیمش نموده تا در سرانجام هفته دوازدهم هم با خیالی آسوده صدر جدول را در اختیار داشته باشد.

شواهد گویای این مطلب است که فکری، تیمش را امروز در حالی روانه میدان می نماید که همچنان از قایدی، مطهری و دیاباته در ترکیب اولیه استفاده می نماید تا با حضور این 3 مهاجم توانمند راه فراری برای خط دفاعی سایپا باقی نگذارد.

این بازی از ساعت 16:45 و در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 803

به "استقلال همچنان با 3 مهاجم، خط آتش آبی ها با همه قوا مقابل سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال همچنان با 3 مهاجم، خط آتش آبی ها با همه قوا مقابل سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید