اظهار نظر کورتوا درباره رونالدو

به گزارش تور سریلانکا، دروازه بان رئال مادرید معتقد است هر تیمی دلش برای مهاجم پرتغالی تنگ می گردد.

اظهار نظر کورتوا درباره رونالدو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، رئال مادرید سال را با تساوی بدون گل برابر اتلتیک بیلبائو به سرانجام رساند. تیبو کورتوا پس از بازی گفت: دو ملاقات سخت را پشت سر گذاشتیم اما توپ وارد دروازه نشد. شانس با ما یار نبود. سه ضربه مان به تیرک برخورد کرد و فرصت های زیادی را از دست دادیم. بدشانسی بود که نتوانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. داور به بازیکنان حریف کارت زرد نشان نمی داد حتی زمانی که وقت کشی می کردند. در هر صورت دو امتیاز را از دست دادیم. پس از تعطیلات کریسمس ملاقات سختی برابر ختافه خواهیم داشت.

دروازه بان رئال مادرید درباره گل های کریستیانو رونالدو اظهار کرد: او هر سال 40 تا 50 گل به ثمر می رساند. برای گل هایش دل تان تنگ می شود اما یک سال و نیم است که دیگر در مادرید حضور ندارد. نباید دیگر به او فکر کرد.

دروازه بان بلژیکی درباره امضای قرارداد با یک مهاجم با زین الدین زیدان هم عقیده است. او گفت: نیازی به یک مهاجم نداریم. کریم بنزما و یوویچ در شرایط خوبی قرار دارند. در تمرینات گلزنی می نمایند. گاهی اوقات در بازی ها توپ ها به گل تبدیل نمی شوند.

کورتوا در خصوص بازیکنان غایب تیم اظهار کرد: دل مان برای ادن هازارد تنگ شده است. او در شرایط خوبی قرار داشت. نمی دانم چه زمانی دوباره به میادین بر می شود. باید منتظر ماند.

دروازه بان رئال مادرید در رابطه با VAR گفت: تجربه من در جام جهانی یا لیگ قهرمانان اروپا نسبت به لالیگا متفاوت بوده است. من با این فن آوری موافقم. داور در راس قرار گرفته است و ترجیح می دهند نظرش را برنگردانند. با این حال در ملاقات برابر بارسلونا لانگله به رافائل واران ضربه زد. نمی دانم چرا VAR وارد نشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 30

به "اظهار نظر کورتوا درباره رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار نظر کورتوا درباره رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید