لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد برای سومین هفته متوالی در خانه متوقف شد، فرناندز جایزه بهترین بازیکن فصل را گرفت

به گزارش تور سریلانکا، شیاطین سرخ در هفته ماقبل پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس به یک تساوی خانگی برابر فولام بسنده کردند و برای سومین هفته متوالی در خانه متوقف شدند.

لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد برای سومین هفته متوالی در خانه متوقف شد، فرناندز جایزه بهترین بازیکن فصل را گرفت

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های هفته سی و هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، سه شنبه شب دو بازی برگزار گشت که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد برابر تیم فولام به تساوی یک - یک رضایت داد.

منچستری ها با گلی که ادینسون کاوانی در دقیقه 15 زد پیش افتادند و تا دقیقه 76 هم از گل شان محافظت کردند، اما جو برایان دروازه آنها را باز کرد تا فولام سقوط کرده به دست پایین تر، یک امتیاز دیگر کسب کند.

با این نتیجه منچستریونایتد 71 امتیازی شد و جایگاهش را در رده دوم جدول تثبیت کرد. فولام هم با 28 امتیاز همچنان در رده هجدهم جدول است. این سومین بازی بدون برد خانگی منچستریونایتد پس از دو باخت متوالی اش در اولدترافورد برابر لسترسیتی و لیورپول بود.

شیاطین سرخ یکشنبه هفته آینده در آخرین بازی خود در این فصل لیگ برتر انگلیس میهمان ولورهمپتون خواهند بود و سه روز پس از آن در فینال لیگ اروپا در شهر گدانسک لهستان برابر تیم ویارئال اسپانیا صف آرایی خواهند کرد.

در حاشیه این بازی، جایزه سرمت بازبی به نام بهترین بازیکن فصل تیم فوتبال منچستریونایتد از سوی سرمربی تیم اولگنار سولسشایر به برونو فرناندز هافبک پرتغالی شیاطین سرخ اهدا شد.

اما در بازی همزمان تیم ساوتهمپتون در خانه با نتیجه 2 بر صفر به لیدزیونایتد باخت. نتیجه این بازی لیدزیونایتد را 56 امتیاز کرد و در رده هشتم قرار داد و ساوتهمپتون را با 43 امتیاز در رده چهاردهم جدول نگه داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1079

به "لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد برای سومین هفته متوالی در خانه متوقف شد، فرناندز جایزه بهترین بازیکن فصل را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد برای سومین هفته متوالی در خانه متوقف شد، فرناندز جایزه بهترین بازیکن فصل را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید