الرایه قطر: پرسپولیس با شایستگی صعود کرد، نباید برای ناکامی السد و الدحیل عزاداری کنیم

به گزارش تور سریلانکا، روزنامه الرایه قطر در گزارشی نوشت: در لیگ قهرمانان بهترین ها پیروز بوده اند و دلیلی برای عزاداری برای ناکامی السد و الدحیل نیست.

الرایه قطر: پرسپولیس با شایستگی صعود کرد، نباید برای ناکامی السد و الدحیل عزاداری کنیم

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، روزنامه الرایه قطر در گزارشی درباره لیگ قهرمانان آسیا نوشت: تیم های صدرنشین در مرحله گروهی به دور یک چهارم نهایی صعود کردند و هیچ استثنایی در این قاعده وجود نداشت. تیم هایی که در گروه های شان اول شده بودند تیم های دوم گروه های دیگر را مغلوب کردند و حالا به مرحله بعدی راه یافته اند. الاهلی عربستان صدرنشین گروه نخست، پاختاکور ازبکستان صدرنشین گروه دوم، پرسپولیس ایران صدرنشین گروه سوم و النصر عربستان صدرنشین گروه چهارم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

ما قطری ها امید داشتیم که الدحیل و السد در این مرحله حاضر باشند اما حقیقت این است که تیم های صعود کننده سختی های زیادی را پشت سر گذاشتند و هیچ بازی آسانی برای آنها وجود نداشت.

شاید تنها شگفتی این مرحله حذف السد برابر پرسپولیس ایرانی بود که البته بسیاری آن را شگفتی نمی دانند با توجه به اینکه تیم ایرانی نایب قهرمان دو دوره قبل رقابت ها است و پیش از این هم السد را شکست داده بود و با توجه به جزئیات بازی باید گفت پرسپولیس شایسته این پیروزی بود.

موضوع شگفتی از این جهت مطرح می گردد که السد در این دوره شرایط متفاوتی داشت و در خانه خودش بازی می کرد، مورد حمایت جدی قرار گرفته و بازیکنان جدیدی به خدمت گرفت. با جذب گیلرمی تورس برزیلی و سانتی کازورلا ستاره تیم ملی اسپانیا و وجود بازیکنی مثل تاباتا یا بازیکنان بین المللی دیگری مثل الهیدوس ، بوعلام و طارق سلمان ، عبدالکریم حسن و اکرم عفیف در این مسابقات حضور داشت ، دو بازیکن آخر این فهرست در دو سال گذشته بهترین بازیکنان آسیا لقب گرفتند. اگر بعضی کنار رفتن السد را شگفتی می دانند به این دلیل است که این تیم مدعی جدی قهرمانی بود و مربی همچون ژاوی با تجارب عظیم جهانی و بین المللی همچنین چنین بازیکنانی در اختیار داشت.

حقیقت این است که بازی السد مقابل پرسپولیس نشان داد که مالکیت توپ سرنوشت بازی را رقم نمی زند بلکه استفاده از فرصت هاست که تیم را به موفقیت می رساند. السد رجحان کامل بر جریان بازی داشت اما نتوانست دروازه حامد لک را با تهدید جدی روبرو کند در مقابل پرسپولیس دو بار توپ را به تیرک دروازه کوبید و بالاخره با ضربه آل کثیر به گل رسید، بازیکنی که دفاع السد را آزار داد و خطرهای زیادی ایجاد کرد.

این بازی را باید بارها ببینیم و از آن برای آینده درس بگیریم. ستاره های السد و ژاوی این وداع تلخ را فراموش نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 508

به "الرایه قطر: پرسپولیس با شایستگی صعود کرد، نباید برای ناکامی السد و الدحیل عزاداری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الرایه قطر: پرسپولیس با شایستگی صعود کرد، نباید برای ناکامی السد و الدحیل عزاداری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید