فتح آبادی: مجیدی باید در استقلال باهوش تر و با بازیکنان رفیق تر باشد، در تیم امید جای هیچ بهانه ای نیست

به گزارش تور سریلانکا، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اولین کاری که فرهاد مجیدی باید در استقلال انجام دهد این است که تیم را از لحاظ روحی برای بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا آماده کند و بعد از آن به سراغ لیگ برود.

فتح آبادی: مجیدی باید در استقلال باهوش تر و با بازیکنان رفیق تر باشد، در تیم امید جای هیچ بهانه ای نیست

غلامرضا فتح آبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره شرایط تیم فوتبال استقلال بعد از حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید در این تیم, گفت: فرهاد مجیدی با بعضی افراد که در نیم فصل اول در استقلال بودند کار را آغاز نموده و بعضی افراد نیز مانند نامجومطلق که با فاصله در کنار تیم بوده اند, نیز به کادر فنی اضافه شده اند تا به شرایط این تیم دوباره امیدوار شویم.

وی ادامه داد: البته بازیکنان استقلال برای عدم دریافت مطالبات شان و مسائل اقتصادی دیروز ابتدا حاضر به انجام تمرین نشدند و این مسئله ای است که باشگاه استقلال مانند پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم می نماید. فرهاد مجیدی باید در این شرایط باهوش عمل کند و با بازیکنان بزرگسال تیم رفیق تر گردد تا بتواند تیم را جمع و جور کند. استقلال دو بازی حساس در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا دارد و باید هر طور که شده خود را برای این دو بازی و حضور در مرحله گروهی این مسابقات آماده کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد: اولین کاری که فرهاد باید در استقلال انجام دهد این است که تیم را در همین زمان کم از لحاظ روحی برای بازی پلی آف آماده کند و بعد از آن به سراغ لیگ برود. اولویت اول باید بازی در پلی آف باشد و بعد رقابت های لیگ برتر. صبر بازیکنان برای عدم پرداخت مطالبات شان سر شده و باشگاه هم در این شرایط کار سختی در پیش خواهد داشت, اما مجیدی باید با بچه ها نشست خصوصی بگذارد و به نحوی آنها را از لحاظ روانی آماده کند.

وی درباره اینکه آیا فرهاد مجیدی باید با ترکیب و سیستم استراماچونی تیمش را به میدان بفرستد، اضافه نمود: هر سرمربی با نظر خودش این کار را می نماید, ولی اگر مجیدی فیلم بازی هایی را که استقلال در زمان استراماچونی با سه دفاع کار می کرد، بررسی کند, می تواند به خوبی این روش تکرار کند. فکر می کنم اگر همان فرایند قبلی ادامه پیدا کند بهتر است, چون ترکیب قبلی به خوبی برای بچه ها جا افتاده است.

فتح آبادی درباره حضور تیم فوتبال امید ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2020, گفت: کار تیم امید ابتدا با کرانچار آغاز شد و بعد از آن فرهاد مجیدی مدتی تیم را در اختیار داشت و در آخر کار به حمید استیلی سپرده شد. استیلی یکی از افرادی است که هیچ وقت از فوتبال ما جدا نخواهد شد, اما همان طور که پیش از این مسئولیت تیم امید را خودش برعهده گرفته باید در انتها مسابقات نیز مسئولیت را قبول کند و دیگر بهانه ای وجود نداشته باشد. این تیم در اردوی قطر بهترین هتل و تدارکات را داشت و نفرات کامل و تمام امکانات نیز در اختیارش بوده اند.

وی با بیان اینکه تیم امید کار سختی برای راهیابی به المپیک دارد, یادآور شد: امیدوارم بعد از گذشت 44 سال تیم امید با سرمربیگری حمید استیلی به المپیک راه پیدا کند, چون این آخرین باری است که مسابقات فوتبال امید در المپیک حضور دارد و اگر ما در این دوره هم حضور نداشته باشیم، خیلی بد می گردد. امیدوارم همواره فوتبال ما در صحنه های مختلف بتواند پرچم ایران را بالا نگه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 74

به "فتح آبادی: مجیدی باید در استقلال باهوش تر و با بازیکنان رفیق تر باشد، در تیم امید جای هیچ بهانه ای نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح آبادی: مجیدی باید در استقلال باهوش تر و با بازیکنان رفیق تر باشد، در تیم امید جای هیچ بهانه ای نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید