انتخابات فدراسیون فوتبال لغو می گردد؟

به گزارش تور سریلانکا، فدراسیون جهانی فوتبال اصرار به لغو انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران دارد.

انتخابات فدراسیون فوتبال لغو می گردد؟

به گزارش خبرنگاران ، ایسنا نوشت: فیفا در جدیدترین نامه ارسال شده به فدراسیون فوتبال ایران، بر مواضع قبلی خود تایید و اظهار داشت که این فدراسیون تا زمان اصلاح موارد ذکر شده در نامه قبلی باید انتخابات با به تعویق بیاندازد.

در نامه ای که امروز از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در واکنش به ارائه مستندات از سوی فدراسیون فوتبال ارسال شده، فیفا این موارد را کافی ندانست و از مسئولان این فدراسیون خواست مقدمات بازنگری و اصلاح در اساس نامه را فراهم نمایند و پس از تایید و انجام مراحل اداری، انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار گردد.

* مستندات جدید ارائه می گردد

فدراسیون فوتبال چند روز قبل در واکنش به نامه نخست فیفا، مستندات لازم مبنی بر تایید اساس نامه کنونی را برای این نهاد ارسال نموده بود که از سوی فیفا رد شد اما در تازه ترین اقدام، فدراسیون فوتبال مستندات جدیدی را برای جلوگیری از لغو انتخابات به فیفا ارسال خواهد نمود.

پس از فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات طی هفته های گذشته و نام نویسی و آنالیز صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال، فیفا پنجم اسفند در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران خواهان لغو و موکول شدن انتخابات این فدراسیون به زمان دیگری شد.

در نامه فیفا برای لغو انتخابات فدراسیون فوتبال به علت آنچه ایرادات اساس نامه ای فدراسیون فوتبال و آیین نامه ای مربوط به انتخابات نامیده شده است، فیفا ایرادهایی را به نبود آیین نامه انتخابات، کمیته استیناف و کمیته انتخابات وارد نموده است.

ایرادهای فیفا به اساس نامه و آیین نامه انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی است که اسناد و مدارک موجود و همین طور اساس نامه فدراسیون فوتبال به طور آشکار و واضح تمام موارد مطرح شده از سوی فیفا را معین تکلیف نموده و مسئله ای از بابت ایرادهای فیفا وجود ندارد.

طبق اعلام هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، انتخابات این فدراسیون 25 اسفند در تهران برگزار می گردد اما به علت نامه نگاری های اخیر فیفا، هنوز اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده اعلام نشده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 172

به "انتخابات فدراسیون فوتبال لغو می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات فدراسیون فوتبال لغو می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید