داورزنی: با همین کادر به هانگژو می رویم ، فعلا نمی توانیم تصمیمی برای کادر فنی والیبال بگیریم

به گزارش تور سریلانکا، رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: در حال حاضر امکان ایجاد تغییر در کادرفنی تیم ملی والیبال وجود ندارد و با همین کادرفنی به هانگژو می رویم.

داورزنی: با همین کادر به هانگژو می رویم ، فعلا نمی توانیم تصمیمی برای کادر فنی والیبال بگیریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمدرضا داورزنی درمورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی گفت: جا دارد که به تیم خودم خسته نباشید بگویم. درست است که در فینال بازی را به ژاپن واگذار کردیم اما این را بدانید که به هر ترتیب والیبال در مجموع سال گذشته در رده های مختلف سنی (زیر 16 سال، زیر 19 سال و زیر 21 سال) جزو قدرت های حال حاضر برتر جهان است و پشتوانه ای برای تیم ملی بزرگسالان ما هستند. سال جاری در قهرمانی آسیا که پیش بینی ما این بود در ارومیه بتوانیم شکست جام ملت ها را جبران کنیم که نشد اما جهان به آخر نرسیده و باید نقاط ضعف مان را رفع کنیم و برای آینده و مسابقات انتخابی و بعلاوه مسابقات لیگ ملت های سال آینده کوشش کنیم تا بتوانیم المپیک حضور داشته باشیم و خواسته های مردم و جام ملت های والیبال را برآورده کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال درباره ادامه کار با بهروز عطایی گفت: جا دارد به نوبه خودم از مردم عزیز و والیبال دوستان عذرخواهی کنم که نتوانستیم در این مسابقات وعده مان را عملی کنیم اما مطمئن باشند که کوشش می کنیم نقاط ضعف مان را رفع کنیم. در چند وقت گذشته فشار زیادی به بازیکنان و سرمربی تیم ملی ما وارد شد. کوشش ما این است که بتوانیم تصمیم درست بگیریم. تصمیم در هیجان و فشار بعضا منجر به نتایج غلط می گردد؛ قطعا فدراسیون به فکر آینده والیبال کشورمان است و از یک طرف پشتوانه سازی نموده و از طرفی اهداف پیش رو را در پیش دارد که باید تصمیم درست تری بگیرد تا انتظارات مردم برآورده گردد. قطعا فدراسیون نسبت به این موضوع بی خیال نیست و قطعا بیش از هر جماعتی، خود جامعه والیبال و بچه ها ناراحت هستند. من دیروز روی سکو ناراحتی شدید را در چهره بچه ها می دیدم. خود بچه ها بیشتر از همه ناراحت هستند و کوشش ما هم این است که تصمیم درست را برای آینده بگیریم.

داورزنی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تصمیم گیری خواهد شد، مطرح نمود: فعلا هیچ تصمیم دیگری نمی توانیم بگیریم تا بازی های آسیایی و انتخابی المپیک را پشت سر بگذاریم. مردم عزیز مطمئن باشند که برای لیگ ملت های آسیا سال آینده و المپیک پیش رو فدراسیون تصمیم درست تری خواهد گرفت که این انتظارات برآورده گردد.

او در واکنش درباره مدت زمان کمی که تا مسابقات آسیایی به جای مانده است، گفت: کوشش مان را می کنیم که با آمادگی کامل وارد بازی های آسیایی شویم. این مسابقات برای ما و بچه ها اهمیت ویژه ای دارد و از طرفی هیچ امکان دیگری نداریم. می دانید که مسابقات آسیایی به گونه ای است که بر اساس لیستی که از قبل اعلام شده، امکات حذف یا اضافه کردم بازیکن یا کادرفنی دیگری نداریم و از آن طرف هم تیم بلافاصله به انتخابی المپیک می رود.

داورزنی در خاتمه تاکید نمود:با همین کادرفنی به مسابقات هانگژو می رویم و امکان تقویت هم نداریم. برای برزیل شاید با هماهنگی کادرفنی، یاری بیشتری به آقای عطایی کنیم اما در بازی های آسیایی هیچ امکانی برای اضافه کردن کادر یا بازیکن نو نداریم. کوششمان را می کنیم که یک ریکاوری انجام بدهیم تا با آمادگی بیشتری به هانگژو برویم. اما مردم نگران المپیک پاریس نباشند، قطعا فدراسیون کوشش می نماید تا برترین تصمیم را بگیرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 شهریور 1402 بروزرسانی: 5 شهریور 1402 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1632

به "داورزنی: با همین کادر به هانگژو می رویم ، فعلا نمی توانیم تصمیمی برای کادر فنی والیبال بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: با همین کادر به هانگژو می رویم ، فعلا نمی توانیم تصمیمی برای کادر فنی والیبال بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید