بابایی: حداقل یک میلیون تومان به حقوق بازنشستگان نیرو های مسلح اضافه می گردد

به گزارش تور سریلانکا، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مقرر شد حداقل یک میلیون تومان به حقوق بازنشستگان نیرو های مسلح اضافه گردد و تا حدودی این تفاوت حقوقی را جبران نمایند.

بابایی: حداقل یک میلیون تومان به حقوق بازنشستگان نیرو های مسلح اضافه می گردد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره جلسه امروز کمیسیون، گفت: در جلسه ای که صبح امروز برگزار گردید در این جلسه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیرو های مسلح و معاونینش حضور یافتند تا درباره عملکرد این سازمان به کمیسیون اجتماعی گزارشی ارائه نمایند.

وی ادامه داد: در این جلسه ابتدا به بحث خدمات درمانی شاغلین و بازنشستگان، بحث تحصیل و ازدواج فرزندان نیرو ها و همچنین خدمات رفاهی و مسکونی نیرو های مسلح پرداخته شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه نیز به بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان نیرو های مسلح پرداخته شد که به گفته سازمان تامین اجتماعی نیرو های مسلح این همسان سازی نیازمند 7 هزار 650 میلیارد تومان اعتبار است.

بابایی کارنامی توضیح داد: مقرر شد حداقل یک میلیون تومان به حقوق بازنشستگان نیرو های مسلح اضافه گردد و تا حدودی این تفاوت حقوقی را جبران نمایند و این اتفاق به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از مهر ماه امسال اتفاق خواهد افتاد.

وی بیان داشت: جلسه بعد از ظهر کمیسیون اجتماعی به آنالیز طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی اعاده شده از شورای محترم نگهبان در دستورکار کمیسیون است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 519

به "بابایی: حداقل یک میلیون تومان به حقوق بازنشستگان نیرو های مسلح اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابایی: حداقل یک میلیون تومان به حقوق بازنشستگان نیرو های مسلح اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید