بازیکن ما به حامد لک ضربه نزد، روی نتیجه تساوی طلسم شده ایم

به گزارش تور سریلانکا، رسول کربکندی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به تساوی تیم ذوب آهن مقابل پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال گفت: تیم ما نفرات کامل خود را در اختیار دارد و خوشبختانه مسائل کرونا تمام شد. بازیکنان آرام آرام هماهنگ می شوند. تغییرات در تیم کمتر شده است و سرمربی ترکیب ثابت را پیدا می نماید.

بازیکن ما به حامد لک ضربه نزد، روی نتیجه تساوی طلسم شده ایم

وی اضافه نمود: در بازی با پرسپولیس سه، چهار موقعیت خوب گلزنی داشتیم که از دست دادیم. به نظرم بازیکنان ما یک مقدار به اعتماد به نفس احتیاج دارند. ما راحت گل می خوریم. روی نتیجه تساوی طلسم شده ایم و برای خروج از این شرایط فقط به یک برد احتیاج داریم.

عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره اینکه این تیم پیروز شده سه تیم مدعی استقلال، پرسپولیس و گل گهر را متوقف کند، تاکید نمود: بله ولی شرایط جدول طوری است که به برد احتیاج داریم. یک برد به اندازه سه مساوی ارزش دارد. تمام تیم ها برد داشته اند و ما هم در صورت کسب یک پیروزی، شرایط بهتری در جدول خواهیم داشت.

کربکندی همچنین درباره درگیری عبدالله حسینی بازیکن ذوب آهن با حامد لک و سعید آقایی یادآور شد: پای حسینی اصلاً به لک نخورد و ضربه ای به دروازه بان پرسپولیس نزد. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که داور بازیکن ما و سعید آقایی را اخراج کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کمیته انضباطی بابت تخلف ذوب آهن پیش از بازی با پرسپولیس در بحث مسائل بهداشتی و کرونا رای خود را صادر نموده است؟ گفت: آقای محمدی مدیرعامل باشگاه و پزشک تیم به فدراسیون رفتند و توضیحاتی دادند. هنوز حکمی صادر نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 768

به "بازیکن ما به حامد لک ضربه نزد، روی نتیجه تساوی طلسم شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن ما به حامد لک ضربه نزد، روی نتیجه تساوی طلسم شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید