طراحی سایت: با 5 وب سایت برتر حذف واترمارک آشنا شوید

به گزارش تور سریلانکا، در این مقاله قصد داریم 5 وب سایت برتر برای حذف واترمارک تصاویر را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید به راحتی واترمارک عکس های خود را بدون اینکه به کیفیت و جزئیات آن ها لطمه ای بزنید، پاک کنید. پس اگر خیلی از کارهای ویرایش و ادیت عکس ها برای حذف واترمارک سر در نمی آورید، خواندن تا انتهای این مطلب را از دست ندهید.

طراحی سایت: با 5 وب سایت برتر حذف واترمارک آشنا شوید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

واترمارک (Watermark) چیست؟

احتمالا این روزها کلمه واترمارک را در فضای مجازی و به خصوص در تصاویر اینترنتی زیاد شنیده اید. برای آن دسته از کاربرانی که نمی دانند باید بگوییم که واترمارک در واقع علامتی است در گوشه یا وسط عکس ها قرار می گیرد و از طریق آن می توانیم یک عکس را احراز هویت کنیم و اطلاعاتی درباره صاحب آن به دست آوریم. به بیانی دیگر واترمارک به اطلاعات بصری گفته می گردد که روی عکس ها به منظور شناسایی بهتر آن ها اعمال شده و معمولا هم نشان دهنده لوگوی خاصی است. گاهی اوقات در پی یافتن تصویر خاصی در اینترنت هستیم و همه سایت های ممکن را برای پیدا آن جست وجو می کنیم. در نهایت عکس مد نظر خود را پیدا می کنیم، اما می بینیم که روی آن واترمارک ثبت شده است.

به طور معمول اگر بخواهید آن را حذف کنید، باید از نرم افزارهای خاصی استفاده کنید که علاوه بر صرف وقت، به دانش فنی بالایی هم احتیاج دارند. اما راه چاره های بهتری در دسترس شما قرار گرفته است و آن استفاده از ابزارهای آنلاین است. وب سایت هایی که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت، به سادگی و راحتی هرچه تمام تر این کار را برای شما انجام می دهند و از طریق آن ها می توانید قسمت هایی از عکس مد نظر خود را پاک نموده و از آن ها استفاده کنید. گفتنی است که بیشتر این سایت ها رایگان هستند و کار با آن ها بسیار آسان است.

1. وب سایت Wondershare

اولین سایتی که معرفی می کنیم، وب سایت Wondershare است. Wondershare یک سرویس آنلاین است که خدمات گسترده ای برای ویرایش عکس نظیر حذف پس زمینه، بزرگ نمایی و صد البته حذف واترمارک را به کاربران خود ارائه می دهد. باید خاطر نشان کنیم که این وب سایت نمی تواند واترمارک Activate Windows 10 که در گوشه ویندوز 10 ظاهر می گردد را از ببرد، اما قادر خواهد بود واترمارک عکس های مد نظر شما را پاک کند.

برای این کار احتیاج نیست که کار خاصی را انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید، این است که تصویری که واترمارک دارد را درون سایت آپلود نموده یا لینک تصویر مد نظر خود را به سایت دهید. بعد از اینکه عکس شما آپلود شد، گزینه های مختلفی برای استفاده شما به نمایش در می آید. در این مرحله ضروری است که شما، قسمت هایی که واترمارک دارد را تعیین نموده تا Wondershare بقیه کار ها را انجام دهد.

شما می توانید مقدار قلم را برای اشیاء بزرگ تر یا کوچک تر تنظیم کنید و بعلاوه هر گونه تغییری را دوباره به حالت اول خود برگردانید. باید خاطر نشان کنیم که بیشتر قابلیت هایی که این سایت در اختیار شما قرار می دهد، رایگان نیست. اگر می خواهید اجسام ناخواسته عکس های خود را پاک کنید و واترمارک Wondershare روی آن عکس قرار نگیرد، باید هزینه آن را پرداخت کنید. شما می توانید سرویس های مختلف را با قیمت های گوناگون بررسی نموده و بر اساس کاری که قصد انجام آن را دارید، هزینه کنید.

2. وب سایت Inpaint

وب سایت بعدی Inpaint است. اگر در پی یک سرویس ادیت عکس پر از امکانات مختلف هستید یا می خواهید که کنترل بیشتری روی ویرایش عکس مد نظرتان داشته باشید، وب سایت Inpaint یک انتخاب عالی برای انجام این کار است. برای آغاز کار و همچون وب سایت قبلی احتیاج است که عکس دلخواه خود را با کشیدن و رها کردن به سایت بدهید تا آن آپلود گردد و سپس به بخش ویرایش بروید.

این سایت گزینه های ویرایش مختلفی را برای شما به ارمغان می آورد. می توانید از ابزار مارکر این سایت برای انتخاب اجسام ناخواسته روی تصویر استفاده کنید. بعلاوه ابزارهای دیگری هم وجود دارد که برای عکس های بزرگ تر می توانید از آن ها استفاده کنید. به جای انتخاب دستی، شما می توانید منطقه ها دلخواه خود را روی عکس تعیین کنید تا سیستم هوش مصنوعی این وب سایت به صورت اتوماتیک اقدام اجسام ناخواسته را حذف نمایند. در واقع این ابزار با بررسی اطراف جسم و بررسی رنگ های آن پس از حذف جسم اقدام به بازسازی رنگ ها به جای جسم حذف شده می نماید و این کار را آن قدر دقیق انجام می دهد که هیچ کس قادر به تشخیص حذف جسم از تصویر نیست.

البته باید خاطر نشان کنیم که این سرویس همواره نتیجه دلخواه شما را فراهم نمی نماید. اما بعد می توانید آن را هم تغییر دهید. تصاویر ادیت شده با رزولوشن پایین برای دانلود به صورت رایگان در دسترس شما قرار گرفته است. اما اگر شما می خواهید که عکس ادیت شده را با کیفیت اصلی دانلود کنید، باید هزینه آن را پرداخت کنید.

3. وب سایت Aiseesoft Free Watermark Remover Online

اگر خیلی از ادیت عکس یا حذف واترمارک ها در تصاویر سر در نمی آورید، وب سایت Aiseesoft Free Watermark Remover Online یک ابزار بسیار خوب در این زمینه به شمار می رود. برای آغاز کار ضروری است تا عکس مد نظر خود را درون سایت آپلود نموده یا آن را بکشید تا در سایت ظاهر گردد.

پس از آن، Aiseesoft Free Watermark Remover Online شما را هدایت خواهد نمود تا نحوه استفاده از قابلیت های مختلف سایت را بهتر بشناسید. این قابلیت برای افرادی که تجربه کار با نرم افزارهای ادیت عکس را ندارند، بسیار خوب و کاربردی است. بعد از اینکه قابلیت های مختلف هر ابزار یا یادگرفتید، می توانید متناسب با کار مد نظر خود، امر ویرایش را آغاز کنید. همچون بیشتر سایت ها، Aiseesoft هم این امکان را می دهد تا قلم های مختلفی را متناسب با مقدار اجسام ناخواسته انتخاب نموده و قسمت هایی که قرار است حذف شوند را سریع تر تعیین کنید.

بعد از شناسایی اجسام ناخواسته و علامت گذاری آن ها، گزینه Crop را انتخاب نموده و تصویر نهایی را دانلود کنید. یکی از قابلیت های بسیار مثبت این سایت رایگان بودن قابلیت های آن است که شما می توانید بدون احتیاج به پرداخت هزینه تصاویر دلخواه خود را ادیت نموده و سپس آن ها را دانلود کنید. پیشنهاد می کنیم که وب سایت Aiseesoft Free Watermark Remover Online را از دست ندهید.

4. وب سایت Apowersoft Online Watermark Remover

وب سایت بعدی که قصد معرفی آن را داریم، وب سایت Apowersoft Online Watermark Remover است. اگر در پی یک وب سایت متفاوت و کاربردی برای ادیت عکس و حذف واترمارک هستید، این وب سایت می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. یکی از قابلیت های بسیار خوب این سرویس این است که امکان حذف واترمارک ویدیوها و فیلم ها را هم برای شما فراهم نموده تا اگر از واترمارکی که روی ویدیوی خود قرار دادید، پشیمان شدید به راحتی بتوانید آن را حذف کنید.

در این سرویس برخلاف دیگر وب سایت های ادیت که قلم با مقدار های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند، جعبه های گوناگونی وجود دارد که شما می توانید با آن ها واترمارک تصویر یا ویدیوی مد نظرتان را حذف کنید. بر اساس سایز و مقدار واترمارک تصویر باید جعبه مقدار آن را پیدا نموده و روی آن قرار دهید. پس از آنکه این کار را انجام دادید روی گزینه Erase کلیک نموده و Apowersoft Online Watermark Remover بقیه کار را برای شما انجام خواهد داد.

این سرویس آنلاین بدون ایجاد تفاوت در کیفیت یا فرمت فایل اصلی می تواند واترمارک ها را پاک کند. بعلاوه نقاط و لکه های اضافی و سایر نواقص تصویر یا ویدیو را می توانید با این وب سایت ویرایش کنید. در حالی که نتایج این وب سایت ، بیشترا مورد رضایت کاربران قرار گرفته است اما گاهی اوقات این جعبه ها آزادی زیادی برای سفارشی سازی نمی دهند. برای مثال اگر واترمارکی به شکل مورب باشد، قرار دادن جعبه روی آن کار سختی است.

بعلاوه قابلیت preview تصاویر بعد از اعمال تغییرات در این سرویس وجود ندارد و کاربران باید برای فهمیدن از نتیجه عکس های ادیت شده، آن ها را دانلود نمایند. خوشبختانه، ابزار و سرویس های این سایت نیز همچون وب سایت قبلی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و آن ها می توانند در تعداد دفعات نامحدودی از آن ها بهره ببرند.

5. وب سایت Cutout.Pro

در نهایت می رسیم به معرفی آخرین وب سایت حذف واترمارک این مقاله که وب سایت Cutout.Pro است. اگر شما در پی یک وب سایت ادیت تصویر تقریبا قدیمی می گشت که کار خود را به خوبی انجام می دهد، Cutout.Pro گزینه مناسبی است. این وب سایت برای آپلود تصاویر دلخواه، گزینه های مختلفی نظیر کشیدن و رها کردن تصویر، آپلود دستی، کپی پیست و قرار دادن لینک تصویر را برای کاربران به ارمغان می آورد.

بعد از اینکه تصویر آپلود شد، گزینه های مختلفی برای انتخاب واترمارک مانند قلم ها دارید. اما چیزی که این سرویس را با سایر وب سایت های ادیت تصویر متمایز می سازد این است که سایت بلافاصله پس از انتخاب واترمارک آن را حذف می نماید و دیگر دکمه ای برای انجام این کار وجود ندارد. این قابلیت قطعا سرعت انجام کار را بالاتر خواهد برد.

پس از حذف واترمارک می توانید عکس ادیت شده را دانلود کنید. متأسفانه تنها عکس با رزولوشن پایین برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار گرفته است و باید برای دریافت عکس با کیفیت اصلی هزینه آن را پرداخت کنید.

حتما برایتان پیش آمده که عکس خود را در اینترنت پیدا نموده اما بعد از تماشا واترمارک مجبور شدید که یا واترمارک را با نرم افزارهای خاص پاک نموده یا دوباره به جست وجو در اینترنت ادامه دهید تا عکس بدون واترمارک را پیدا کنید. از بین بردن و محو واترمارک با استفاده از نرم افزارهای مختلف کاری زمان بر است و اگر ادیت عکس کاربر حرفه ای نباشید، به سادگی نمی توانید واترمارک را از روی عکس پاک کنید و شاید با این کار عکس شما خراب گردد.

در این مقاله ما به معرفی 5 وب سایت برتر حذف واترمارک پرداختیم و سعی کردیم که نکات مثبت و منفی هر کدام از این سایت ها را به صورت ساده و مختصر شرح دهیم تا شما بتوانید با جمع بندی همه آن ها وب سایت ادیت عکس دلخواه خود را انتخاب نموده و از کار با آن لذت ببرید.

منبع: Makeuseof

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1369

به "طراحی سایت: با 5 وب سایت برتر حذف واترمارک آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: با 5 وب سایت برتر حذف واترمارک آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید