بهترین مربی دنیا از نظر آرین روبن

به گزارش تور سریلانکا، آرین روبن، ستاره هلندی سابق باشگاه بایرن مونیخ، از پپ گواردیولا به عنوان بهترین مربی تهاجمی دنیا نام برد.

بهترین مربی دنیا از نظر آرین روبن

به گزارش خبرنگاران، آرین روبن ملی پوش سابق تیم ملی هلند که چندی قبل بازنشستگی خود را از فوتبال بیان کرد، در یک دهه بازی با بایرن، سه فصل را تحت راهنمایی گواردیولا سپری کرد.

این بازیکن 36 ساله توسط فان خال به بایرن آورده شد و با مربیانی چون کارلو آنچلوتی، یوپ هاینکس و نیکو کواچ در آلیانتس آرنا و همچنین خوزه مورینیو در چلسی همکاری داشته است.

اما روبن احساس می نماید گواردیولا مربی است که به او یاری کرد تا بیشترین پیشرفت را داشته باشد و او را به بازیکن مهمی تبدیل کند.

او در این مورد به مجله سوکراتس گفت: من فوتبال و مهم تر از همه فوتبال تهاجمی را دوست دارم و پپ در این راه استاد همه است. او پس از مدتی که به ما آموزش داد، اطمینان یافت که من کامل تر شدم. برای من، پپ بهترین مربی دنیا است. سه سال با او در مونیخ بسیار آموزنده بود.

روبن در سال 2009 از رئال راهی بایرن شد و با این تیم پیروز به کسب 20 عنوان قهرمانی شد که مهم ترین آن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013 بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 358

به "بهترین مربی دنیا از نظر آرین روبن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مربی دنیا از نظر آرین روبن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید