به روز رسانی نو و جالب در ایرتگ اپل

به گزارش تور سریلانکا، شرکت اپل به تازگی به روزرسانی هایی را برای دستگاه های ردیابی AirTag خود ارائه نموده است تا از استفاده از آن ها برای ردیابی مخفیانه افراد به جای یافتن کلید، کیف پول یا سایر موارد گم شده جلوگیری کند.

به روز رسانی نو و جالب در ایرتگ اپل

به گزارش خبرنگاران، AirTag ها که اوایل سال گذشته راه اندازی شدند، برای پیدا کردن وسایلی که ممکن است به وسیله افراد گم شوند استفاده می شوند.AirTag ها میزان کوچکی دارند و می توانید آن ها را به طیف گسترده ای از اقلام مانند کیف پول، کلید و یا حتی حیوانات خانگی بچسبانید. این AirTag ها بصورت بی سیم با گوشی های آیفون، آیپد ها یا دستگاه های آی پاد تاچ همگام شده و از این طریق به پیدا شدن وسایل گم شده یاری می نمایند.

مدتی پس ازعرضه AirTag اپل، گزارشاتی مبنی برسواستفاده از این محصول منتشر شد، مانند چسباندن مخفیانه آن روی خودرو ها برای سرقت و یا تعقیب کردن راننده یک خودرو. شرکت اپل بیان کرد: ما متوجه شدیم که این AirTag ها در ردیابی لوازم گم شده بخوبی عمل می نمایند، اما چندین مورد سواستفاده از این محصول برای اهداف مخرب یا مجرمانه نیز گزارش شده است.

مدل های نو آیفون به زمانی که متوجه وجود AirTag ناشناسی در اطراف خود شوند، به دارنده خود هشدار می دهند. بعلاوه نرم افزار AirTag در حال به روزرسانی است تا در اولین بار استفاده از آن هشداری را نمایش دهد و به این نکته توصیه می نماید که ردیابی افراد بدون رضایت آن ها در بسیاری از منطقه ها جرم است و اپل در صورت ضمانت، هویت مالکان را با پلیس به اشتراک می گذارد. اپل بعلاوه بیان کرد که در حال کار بر روی گوشی های آیفون برای تشخیص مکان دقیق گجت های AirTag می باشد تا از آن طریق مردم بتوانند متوجه وجود هر گونه AirTag ای در اطراف خود شوند.

اپل بعلاوه گفت که AirTag ها برای یاری به افراد در یافتن وسایل شخصی خود طراحی شده اند و نه برای ردیابی یا دارایی افراد دیگر و ما هر گونه استفاده مخرب از محصولات خود را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می کنیم. اپل اواخر سال گذشته نرم افزاری را منتشر کرد تا افراد دارای گوشی هوشمند اندرویدی نیز متوجه وجود AirTag ها در اطراف خود بشوند.

منبع: gadgets

منبع: فرارو
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1381

به "به روز رسانی نو و جالب در ایرتگ اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روز رسانی نو و جالب در ایرتگ اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید