بیل در تاتنهام؛ 9 هزار پوند برای هر دقیقه نیمکت نشینی، 1.3 میلیون پوند برای هر گل!

به گزارش تور سریلانکا، جذب قرضی گرث بیل از رئال مادرید در ابتدای فصل جاری برای تاتنهامی ها جز هزینه اضافی چیزی در برنداشته است.

بیل در تاتنهام؛ 9 هزار پوند برای هر دقیقه نیمکت نشینی، 1.3 میلیون پوند برای هر گل!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، انتشار جزئیات قرارداد گرث بیل با تاتنهام نشان می دهد که ورود او به وایت هارت لین چه مقدار هزینه روی دست این باشگاه می گذارد.

بال ولزی 31 ساله ای که تابستان سال جاری با قراردادی قرضی به مدت یک سال از تیم رئال مادرید به تاتنهام پیوست، برخلاف چیزی که در ابتدا تصور می شد اغلب اوقات نیمکت نشین بوده است.

پنجشنبه هفته گذشته، بیل که انتقالش از تاتنهام به رئال مادرید در سال 2013 او را به گران ترین بازیکن در زمان خود تبدیل کرد، حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد و شکست یک بر صفر تیمش در خانه مقابل چلسی را از روی نیمکت تماشا کرد. ژوزه مورینیو در آن بازی ترجیح داد که از لوکاس مورا و اریک لاملا استفاده کند و ظاهراً زمانی که بازیکن ولزی از تصمیم سرمربی پرتغالی اش آگاه شده به آن روی خوش نشان نداده است. با روندی که در پیش گرفته است، بیل به سمت پیش می رود که ثابت می نماید او نه تنها برای رئال مادرید بلکه برای تاتنهام هم اشتباهی گران قیمت بوده است.

ستاره سابق ساوتهمپتون از رئال مادرید 650 هزار پوند حقوق می گیرد که بعد از انتقال قرضی اش به تاتنهام، باشگاه لندنی پذیرفته نیمی از این رقم را در فصل جاری بپردازد اما حتی نیمی از این رقم هم که 325 هزار پوند می گردد، هزینه قابل توجهی روی دست تاتنهامی ها می گذارد. در واقع پرداخت حقوق بیل به تنهایی برای تاتنهام 6.5 میلیون پوند هزینه در بر دارد.

او در این فصل در تمامی رقابت ها تنها 4 گل زده است و با توجه به حقوقی که تا الان گرفته هر گلش 1.3 میلیون پوند قیمت داشته است. با توجه به تعداد موقعیت های خطرناکی که توسط بیل خلق شده هم او بابت هر یک از این موقعیت ها 650 هزار پوند و به ازای هر پاسی که داد 28 هزار پوند حقوق گرفته است.

در واقع او در تمامی رقابت های این فصل برای تاتنهام تنها 758 دقیقه بازی نموده و تاتنهام به تنهایی بابت هر دقیقه از آن 9 هزار پوند به بازیکن ولزی حقوق پرداخته است.

ژوزه مورینیو در نشست خبری پس از بازی حاضر نشد به سؤال خبرنگاران درباره اینکه چرا بیل را به میدان نمی فرستد پاسخ نداد و معین نیست که این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 837

به "بیل در تاتنهام؛ 9 هزار پوند برای هر دقیقه نیمکت نشینی، 1.3 میلیون پوند برای هر گل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل در تاتنهام؛ 9 هزار پوند برای هر دقیقه نیمکت نشینی، 1.3 میلیون پوند برای هر گل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید