راهنمای جامع لاکچری گردی در پوکت تایلند

به گزارش تور سریلانکا، معرفی جاهای دیدنی پوکت تایلند

یکی از مقصدهای جذاب گردشگری جنوب شرق آسیا برای گردشگران ایرانی، کشور تایلند ،شهر پوکت است. جایی که اخذ ویزا آن برای ایرانیان آسان و راحت است و میتوان با سفر هوایی به این کشور، 90 روز آن اقامت کرد. تایلند را بهشت گردشگری آسیا و یکی از جذاب ترین مکان های توریستی و طبیعت گردی قاره کهن می دانند که همچون مالدیو، سنگاپور، فیلیپین و سریلانکا، سواحلی زیبا و طبیعتی شگفت انگیز دارد. البته طبیعت تایلند قابل قیاس با هند باورنکردنی و ماگاداسکار نیست که گردشگران را به ضیافت اکو سیستمی مملو از محیط زیست و حیات وحش شگفت انگیز می برد.

راهنمای جامع لاکچری گردی در پوکت تایلند

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

در تایلند ، علاوه بر بانکوک که پایتخت 10 میلیونی این کشور محسوب می گردد، پوکت و پاتایا در فهرست اولویت های گردشگری خارجی ها به خصوص توریست های ایرانی قرار گرفته است که می کوشند تا از طبیعت و فرصت های ساحل نوردی و جنگل گردی و البته پاساژ گردی آن برای خرید جنس های متنوع استفاده نمایند.

(حس واقعی لاکچری گردی در هتل های مجلل با معماری فوق العاده را میتوان در جزیره پوکت تایلند تجربه کرد)

اگر شما هم در آینده نزدیک قصد سفر به پوکت ، سرزمین تفاوت ها در تایلند دارید و میخواهید لاکچری سفر کنید، گزارش امروز سرویس گردشگری مجله تخصصی لوکس تهران، شما را با رستوران ها، مکان های اقامتی مجلل و همچنین شماری از نقاط دیدنی و جذابیت های تفریحی پوکت تایلند آشنا می نماید.

پیش از ادامه گفتار توصیه میکنیم در چند دقیقه، این جزیره زیبا را در ویدیوی زیر تماشا کنید.

با لاکچری گردی ما در پوکت همراه باشید.

توصیه هایی در سفر به جاهای دیدنی تایلند و پوکت

بعضی ها پوکت را زیبا ترین جزیره تایلند می دانند و گروهی نیز لوکیشن های طبیعی این جزیره را برای برگزاری مراسم عروسی و نامزدی و حتی فوتوشوت های تبلیغاتی و فشن و مدلینگ، همچون سواحل مرجانی مالدیو، رویایی و عالی قلمداد می نمایند. به هر حال، جزایر حیرت انگیز پوکت هم برای خارجی ها و هم برای گردشگران ایرانی، مملو از فرصت های گردشگری دریایی و ورزش های آبی بوده که میتواند در کنار اقامتگاه ها و رستوران های مجلل بین المللی، سفری خاطره انگیز را برای آنان به ارمغان آورد.

اگر قصد سفر به تایلند را در هفته های پیش رو در سال 2018 و به خصوص در ایام نوروز و تابستان 97 دارید، توصیه های 8 گانه زیر میتواند راهنمای خوبی برای سفر به این مقصد گردشگری هیجان انگیز جنوب شرق آسیا باشد.

  • هشتگ گردی در تایلند

اگر مخاطب سلسله گفتارهای گردشگری و حتی مد و لباس و لاکچری گردی لوکس تهران باشید، حتما به این موضوع پی برده اید که ما از مخاطبان درخواست میکنیم تا با هشتگ های مهم و معروف و پر کاربرد اینستاگرام و فیس بوک و به طور کلی شبکه های اجتماعی آشنا شوند و از انها در سبک زندگی دیجیتالی خود بیش از پیش استفاده نمایند.

هشتگ ها در واقع کلماتی هستند که سبب می شوند ما با موضوعات و مفاهیم گوناگون در قالب عکس و ویدیو آشنا شده و اطلاعات زیادی کسب کنیم. مثلا اگر شما بخواهید با شهر عشاق اروپا یعنی پاریس آشنا شوید و ظرف 10 دقیقه گشتی هیجان انگیز در خیابان ها و مقصدهای توریستی و دیدنی شهر بزنید، کافیست به این هشتگ مراجعه نموده و پاریس را به صورت لحظه از دید لنز دوربین گردشگران خارجی رصد کنید.

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید مربوط به هتل اوتریگر پوکت است که یکی از اقامت گاه های لوکس این شهر است)

یا اگر میخواهید آخرین محصولاتی که توسط کارل لاگرفلد، طراح مد ارشد برند CHANEL را مشاهده کنید، به جای این به صفحه ایشان مراجعه کنید، میتوانید به این هشتگ رجوع کنید. البته جدید ترین طرح ها و نقش های برند مطرح شانل را نیز میتوانید در این هشتک مشاهده کنید.

(مناطق جذاب لاکچری گردی پوکت تایلند را میتوان به وسیله هشتگ های معروف اینستاگرام مثل #HOTEL مشاهده کرد)

در واقع، هشتگ گردی فرصتی برای تماشای فوری، سریع و گسترده تصاویر و ویدیویی هایی درباره موضوع مورد نظر ما از نقطه نظر میلیون ها کاربر اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی عکس محور اکنون با میلیاردها تصویری که از نقاط مختلف جهان در اختیار کاربرانش قرار می دهد، یک شبکه اجتماعی تخصصی و جذاب در حوزه های مختلف از جمله گردشگری و جهانگردی است. توریسم بلاگر ها (TOURISM BLOGER) همچون فود بلاگر ها (FOOD BLOGHER) ها و فشن بلاگرها (FASHION BLOGER) این فرصت را در اختیار کاربران اینستاگرام قرار می دهند تا جهانی گردشگری، جهانی طعم و مزه و همچنین جهانی مد و لباس را از جنبه های عمومی و تخصصی نگریسته و اطلاعات زیادی را با روایت های خودمانی (MUTUAL NARRATIONS) در قیاس با ژورنالیست رسمی مجازی بدست اورند.

در تایلند نیز می توان با هشتگ های مختلف به گردشگری پرداخت و اطلاعات فوق العاده ای درباره نقاط دیدنی و تفریحی و به قولی صنعت گردشگری تایلند بدست آورد. هشتگ های مهم گردشگری تایلند را می توان: Thailand, amazingthailand, bankok, poket, pataya, visitthailand دانست که بر روی آنها میلیون ها عکس و ویدیو توسط گردشگران مختلف و حتی شهروندان تایلندی بارگذاری شده است. به وسیله این تصاویر میتوان تایلند و امکانات گردشگری و تفریحی و تجاری و سیاسی و هنری و فرهنگی را از جنبه های مختلف بدون سانسور و از لنز دوربین گوشی های هوشمند گردشگران مشاهده کرد.

(تصویری از ساحل پر هوادار پاتونگ پوکت)

پس به دلایل زیر از هشتگ گردی در زمان سفر به تایلند استفاده کنیم:

  • گشتی سریع در مقصدهای گردشگری تایلند
  • آشنایی با رستوران ها و کافه های مختلف تایلند
  • گشتی در جزایر و مکان های طبیعت گردی تایلند
  • آشنایی با پاساژ ها و مناطق تجاری و مالی تایلند
  • آشنایی با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تایلند
  • آشنایی با صفحات رسمی دولت تایلند در اینستاگرام
  • آشنایی با فرصت های لاکچری گردی در پوکت و پاتایا
  • آشنایی با امکانات SPA در شهرهای مختلف این کشور
  • ارتباط با گردشگران خارجی تایلند و تعامل با آنان
  • آشنایی با شهروندان تایلند در شهر مقصد و تعامل با انان جهت دریافت اطلاعات به روز

(لوکشین های پوکت تایلند ، بهترین مکان های برای سلفی های اینستاگرامی پرهوادار است)

(اگر دوست دارید تا سفری دریایی را بر فراز کروزهای مجلل چند طبقه در پوکت و سنگاپور و مالزی تجربه کنید، به این سایت بروید)

  • تایلند گردی با اینترنیشنی ها

اگر قصد سفر به یکی از نقاط جهان را به صورت گروهی یا انفرادی دارید، آگاه باشید که در بیش از 390 شهر جهان، هر هفته و هر ماه، رویداد هایی به صورت رایگان در حوزه های گردشگری، فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری شهری، گالری گردی و امثالهم برگزار می گردد و کاربران این سایت میتوانند در این event های هیجان انگیز ثبت نام نموده (attend) و با جمعی از گردشگران خارجی و شهروندان مقیم در کشور مقصد آشنا شوند.

در واقع اینتریشنی فرصتی برای ارتباط با گردشگران و متخصصان سراسر جهان در کشورهای مختلف جهان از جمله تایلند است. در شهرهای مختلف این کشور معمولا رویدادهایی برگزار می گردد که شما میتوانید به عنوان گردشگر ایرانی در آن شرکت نموده و احساس تنهایی در زمان تایلند گردی نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

از طرفی، میتوان مقصدهای لاکچری گردی و انچه در سفر به این مکان زیبا احتیاج دارید را به صورت زنده و چهره به چهره از گردشگران و شرکت نمایندگان این رویداد ها بدست آورید. اگر عضو سامانه جهانی صبح خلاق (creative morning) باشید نیز میتوانید در آخرین آدینه هر ماه میلادی، در رویداد صبحانه خلاق در شهرهای مختلف جهان از جمله بانکوک شرکت کنید. این رویداد در تهران نیز هر ماه برگزار می گردد و صدها تن به صورت رایگان در آن شرکت می نمایند.

پس اگر برنامه تایلند گردی انفرادی یا گروهی داشتید، در صورتی که فرصت داشتید به این آدرس مراجعه نموده و در جریان رویدادهای رسمی و معمولی آن در حوزه های مختلف قرار بگیرید و در صورت در اختیار داشتن فرصت کافی، در این برنامه ها شرکت کنید. اینترنیشنی ها در تهران نیز هر هفته و هر ماه برنامه دارند که معمولا در رستوران های مجلل شمال پایتخت برگزار می گردد. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس رجوع کنید.

  • تایلند گردی با کوچ سرفینگ ها

شاید برای شما جالب باشید که هزاران تن از 15 میلیون کاربر این سایت گردشگری معروف، در تایلند بوده و اماده میزبانی رایگان از تایلندگردها در زمان های مختلف سال هستند. در سفر به صدها هزار شهر جهان در 6 قاره جهان، کاربران کوچ سرفینگ آماده ارائه خدمات میزبانی رایگان به مدت چند ساعت تا چند روز به شما هستند.

کاناپه گردی، ایده ای جالب برای کسانی است که قصد دارند تا با گردشگری خودمانی و آشنا شدن با شهروندان شهرهای کشور مقصد، گردشگری هیجان انگیز ارزان قیمت را تجربه نمایند. همچون کاری که رایگان سوار ها (hitchhikers) انجام می دهند و جهان را پیاده یا با وسایل حمل و نقل دیگران طی می نمایند!

برای آشنایی با میزبان های مهمان نواز تایلندی که عضو کوچ سرفینگ هستند به این نشانی رجوع کنید. کافی است برای آشنایی با هزاران تایلندی خوش برخورد مهربان و مهمان نواز که فرصت اقامت رایگان را در اختیار متقاضیانی که تایید مینمایند قرار می دهند، عضو رایگان کوچ سرفینگ شده و به فروم تایلندها در این پایگاه رفت. برای عضویت رایگان این نشانی در دسترس شما خواهد بود. دوست دارید ببیند که این سایت چگونه کار میکند؟ به این آدرس بروید!

همچون سایت کوچ سرفینگ، سایت BE WELCOME نیز برای گردشگری هیجان انگیز در تایلند پیشنهاد می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید.

  • تایلند گردی با تریپ ادوایزری ها

اگر قصد سفر هیجان انگیز و لاکچری و مجلل به تایلند و شهرهای مختلف آن دارید، حتما پیش از سفر، سری به بخش تایلند در شبکه اجتماعی گردشگران اینترنت بزنید و از اطلاعات مستند و مستدلی و جالبی که توسط تایلندگردها به اشتراک گذاشته شده بهره ببرید. بیش از ششصد میلیون نظر توسط میلیون ها گردشگر از 200 کشور جهان در این سایت بارگذاری شده است و شما را با مقصدهای شکم گردی، اقامتی، تفریحی، گردشگری، هنری و تاریخی و آنچه که بهتر است در سفر انجام دهید (THINGS TO DO) آشنا می نماید.

تریپ ادوایزر برای تایلند گردهایی که دوست دارند در مدت زمان محدود خود در سفر به این کشور زیبا، از مناطق دیدنی و رستوران های مجلل با غذاهای لذیذ و همچنین اقامتگاه های رویایی ساحلی و جنگلی و مقصدهای SPA گردی با دوش های أبشاری و حمام گل و لوسیون های ماساژ عسلی و شیر آگاه شوند، اطلاعات فوق العاده ای ارائه نموده که در گشتی در مطالب میتوان به آن دست یافت.

قریب به 5 میلیون نظر (REVIEW) توسط صدها هزار گردشگر بین المللی به نقاط مختلف تایلند در تریپ ادوایزر بارگذاری شده و هر ماه ده ها هزار نظر به مجموع این اطلاعات اضافه می گردد. برای اطلاعات بیشتر به این لینک بروید. از نظر کاربران تریپ ادوایزر، 6 مقصد گردشگری معروف این شهر عبارتند از: پوکت ، کوسامویی، بانکوک، چیانگ مای، کوتائو و کرابی تاون.

برای پوکت ، بیش از 878 هزار نظر در ژانویه 2018 میلادی در تریپ ادوایزر منتشر شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید. تنها 350 هزار توصیه توسط کاربران تایلند گرد تریپ ادوایزر درباره اقامت گاه های معمولی و لاکچری این شهر منتشر شده است که برای مشاهده این توصیه های جذاب به این نشانی بروید. از نظر کاربران پوکت گرد تریپ ادوایزر، شش مقصد گردشگری جذاب این جزیره عبارتند از: PATONG, PHUKET TOWN, RAWAI, KARON, KAMALA و KATA BEACH.

همین اسامی را اگر در اینستاگرام بزنید، صدها هزار تصویر و ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران پوکت گرد این شبکه اجتماعی محبوب این روزها در اختیار شما قرار می گیرد که بخش های مختلف جزیره را به شما نشان می دهد. مثلا پاتونگ را اینجا ببینید. 572 هزار عکس درباره پاتونگ و پاتونگ گردی و رستوران ها و مغازه ها و هتل هایش در دسترس است و هر روز به این تعداد اضافه می گردد.

  • تایلند گردی با لونلی پلنتی ها

اگر دوست دارید پیش از سفر به تایلند ، برنامه سفر را به اطلاع دیگر گردشگران جهان که مسافر تایلند و به خصوص پوکت هستند برسانید، توصیه میکنیم به سایت اطلاع رسانی بزرگ ترین ناشر کتابهای گردشگری جهان یعنی لونلی پلنت رفته و همسفر پیدا کنید.

اطلاعاتی که در زمان پوکت گردی در لونلی پلنت میتوان یافت به موضوعاتی از جمله: یافتن همسفر، آشنایی با مقصدهای گردشگری، نظرات کاربران درباره هتل ها و کاقه ها و همچنین خرید و فروش لوازمی که در سفر به تایلند احتیاج دارید خلاصه می گردد.

  • از اکسپدیا تا بوکینگ

اگر قصد سفر انفرادی یا گروهی به پوکت به صورت خارج از تور دارید، توصیه میکنیم که از ظرفیت های برترین درگاه های رزرواسیون بین المللی اینترنت بهره ببرید که expedia و BOOKING از ان جمله است. صدها هزار فرصت اقامتی در سراسر جهان به خصوص در شهرهای مختلف تایلند در اختیار کاربران اکسپدیا و بوکینگ قرار گرفته است. علاوه بر این، در این دو سایت معروف جهانی برای تایلند گردی، میتوانید با رستوران ها، هتل ها، ایرلاین هایی که به مقصد تایلند پرواز دارند و همچنین فرصت های اجاره خودرو لوکس و حتی کروز گردی آشنا شده و نسبت به رزرو آنلاین خدمات اقدام کنید.

(بیش از 24 محل اقامت در تایلند توسط بوکینگ در اختیار گردشگران است که از این تعداد، 3500 مورد مربوط به جزیره پوکت است)

پس، اگر کارت اعتباری ارزی بین المللی دارید، به شما توصیه میکنیم که از خدمات این دو سایت برای انجام سفری خاطره انگیز به تایلند بهره ببرید. بعضا هتل های مجلل تایلند را میتوان در بعضی زمان ها که OFF SEASON است مشاهده و با قیمت هتل های 3 ستاره آنها را به صورت انفرادی و گروهی رزرو کرد! چنین تخفیف های جالب و شگفت انگیز را نیز سایت hotels.com به تایلند گردها ارائه می دهد. ده ها هتلی که این سایت در تایلند معرفی میکند را در این لینک جستجو کنید.

برای خرید بلیط هواپیما از سایت های مختلف نیز میتوان از کایاک و اسکای اسکنر نیز استفاده کرد. اگر دوست دارید ترافیک هوایی فرودگاه های مختلف جهان از جمله فرودگاه های بانکوک و پوکت و پاتایا را مشاهده کنید، از فلایت رادار بهره ببرید.

  • سایت های رسمی

در سفر به نفاط مختلف جهان سعی کنید که از سایت های رسمی گردشگری آن کشور بهره ببرید. مثلا سایت رسمی گردشگری تایلند در این نشانی در دسترس علاقمندان است که شما را با هزاران مکان توریستی و رستوران و کافه و هتل و فرصت های طبیعت گردی و انواع و اقسام زمینه های تفریحی در این کشور آشنا میکند.

در سفر به پوکت نیز میتوان از این درگاه استفاده کرد که ظرف چند دقیقه شما را با نقاط دیدنی این جزیره خاطره انگیی که لوکیشن های فوق العاده ای برای سلفی بگیرهای اینستاگرام و توریسم بلاگرها دارد، آشنا می نماید. وزارت گردشگری و ورزش تایلند نیز در این آدرس قرار گرفته است که اگر قصد سرمایه گذاری یا دریافت اطلاعات تخصصی توریستی در این کشور دارید یا با مسئله ای برخورد کردید، میتوانید با کارشناسان آن به زبان انگلیسی در تعامل باشید.

گشتی در هتل های لوکس پوکت تایلند

با این مقدمه خواندنی و پر لینکی که در بالا ارائه کردیم، اکنون سری می زنیم به اقامت گاه های لوکس این جزیره زیبا تا شما با امکانات و قابلیت های اجمالی هر یک آشنا شوید.

نخستین اقامت گاه لاکچری پوکت را میتوان هتل فلوار پاتونک (LA FLORA RESORT PATONG) دانست که یکی از بهترین اقامت گاه های لوکس شهر به شمار می رود. یکی از مزیت های این هتل مجلل پوکت ، قرار گیری آن در نزدیکی ساحل و مرکز خرید معروف جانگ سیلون است. جانگ سیلون را در این هشتگ مشاهده کنید.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت کم تر از 45 دقیقه است و میتوانید با اتوبوس و تاکسی به ان بروید. برای مشاهده پروازهای ورودی و خروجی روزانه این فرودگاه فعال تایلند و خدماتی که در اختیار گردشگران قرار می دهد به سایت آن رجوع کنید. این فرودگاه در فاصله 32 کیلومتری تا مرکز شهر پوکت دارد. سالانه بیش از 97 هزار پرواز در این فرودگاه انجام می گردد.

اتاق های این هتل، مجهز به همه نوع امکانات مورد احتیاج گردشگران پوکت گرد بوده که از آن جمله میتوان به اینترنت وای فای، پنجره های شیشه ای بزرگ و تلویزیون و استخر اختصاصی اشاره نمود. اگر مقیم این هتل باشید، ماساژ سنتی تایلندی نیز در اختیار شما قرار می گیرد. رستوران دریایی هتل که همواره با موسیقی زنده پذیرای مهمانان است، فضای رمانتیکی را برای پوکت گردها خلق می نماید.

توجه داشته باشید که این هتل حدود 70 اتاق دارد و خیلی سریع ظرفیت آن در هفته تکمیل می گردد. بنابراین برای خرید ارزان تر اتاق ها و رزرو آن از 2 هفته قبل از سفر اقدام کنید. از جمله دیگر خدمات هتل میتوان به سالن بدنسازی، سالن SPA و خدمات کودک و خشکشویی و ترانسفر فرودگاهی یاد کرد.

دومین هتل مجلل پوکت را میتوان سوییس اوتل پوکت پاتونگ بیچ اشاره نمود که معماری جالبی دارد و یادآوری بعضی از هتل های باتومی گرجستان و آنتالیا ترکیه است. در واقع SWISSOTEL HOTEL PHUKET PATONG BEACH فرصتی برای استراحت در محیطی جذاب و آرام است. سویس اوتل پوکت رامیوان از مجلل ترین هتل های این جزیره دیدنی دانست که فاصله نزدیک به ساحل از جمله مزیت های آن برای ساحل گردهای این شهر است.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی شهر حدود 35 کیلومتر بوده که ترانسفر فرودگاهی در اختیار گردشگران قرار می گیرد. همه اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره و کف چوبی و حمام های مجهز به دوش آبشاری هستند. البته خدمات SPA و رستوران مجلل با غذاهای ملل به خصوص جنوب شرق آسیا و مدیترانه ای در این مکان در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

این هتل بیش از 380 اتاق داشته و معمولا پذیرای هزاران گردشگر از سراسر جهان است. مکان اختصاصی برای بچه ها و خدمات نگهداری چمدان و سالن بدنسازی و فروشگاه های مختلف در کنار اتاق های مخصوص افراد معلول و ضد آلرژی، از جمله قابلیت های هتل به شمار می رود.

توجه داشته باشید که قیمت اقامت در این هتل معمولا با تخفیف های 50 درصدی فصلی همراه می گردد که امکان لاکچری گردی ارزان را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

هتل ملنیوم ریزورت پاتونگ پوکت دیگر هتل مجلل این شهر است. در واقع MILLENNIUM RESPORT PATONG PHUKET جایی است که شما میتوانید پوکت گردی مجلل را در فضایی مشرف به دریا تجربه کنید. به نسبت دو هتل قبلی، فاصله بیشتری با ساحل دارد. اما با طی 5 دقیقه پیاده روی میتوان به ساحل رسید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت حدود 40 کیلومتر است که البته این هتل ترانسفر فرودگاهی را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

هتل دارای فضایی استوایی و مجهز به امکانات SPA و استخر باز و سرپوشیده بوده و سالن های غذاخوری مجلل دارد. همه اتاق های هتل ملنیوم به مبلمان و دکوراسیون شیک و مدرن مجهز بوده و انواع کانال های ماهواره ای در اختیار گردشگران قرار می گیرد. بیش از 400 اتاق مجلل این هتل، سبب شده تا همواره شلوغ و مملو از گردشگران 6 قاره جهان باشد.

سالن های بدنسازی و استخر و ماساژ و خدمات تبدیل ارز و خشکشویی و اقامت رایگان برای بچه ها زیر 3 سال در کنار خدمات پرستاری کودک و رستوران بین المللی با غذاهای متنوع، بخشی از خدمات جذاب هتل ملنیوم به مهمانان لاکچری گرد است.

همه اقامت ها با صبحانه رایگان همراه است که از ساعت 7 تا 10 صبح سرو میگردد.

هتل گریسلند پوکت (PHUKET GRACELAND RESORT AND SPA) جایی است که می توان با چند دقیقه پیاده روی به ساحل زیبا و مرجانی پوکت رسید. این هتل مجلل، بیش از 600 اتاق دارد و از گران ترین هتل های شهر محسوب می گردد. استخر های روباز، سالن های غذاخوری مجلل چهار گانه و خدمات SPA و بولینگ این هتل در میان هتل هایی که تا کنون معرفی کردیم برتر است. اگر قصد شکم گردی 24 ساعته در هتل دارید، هتل گریسلند انتخابی عالی برای شما محسوب می گردد.

سرویس بهداشتی و حمام لوکس، اتاق بدنسازی و خدمات پرستاری کودک و امکان اقامت رایگان بچه ها زیر 2 سال از جمله خدمات این هتل به مهمانان محسوب می گردد. اگر به دنبال مقصد اقامتی مجلل برای گذران ماه عسل هستید، گریسلند گزینه ای فوق العاده محسوب می گردد.

هتل مرکور یا GRAND MERCURE PHUKET PATONG دیگر مقصد اقامتی لوکس و مجلل پوکت محسوب می گردد. همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید، نور پردازی شبانه فوق العاده ای دارد و معماری منظر آن برای رومانتیک ها، فضایی عالی برای سلفی های هیجان انگیز پر لایک را به ارمغان می اورد! هتلی با بیش از 300 اتاق که همه نوع خدماتی که در هتل های بالا به آن اشاره شده را ارائه می نماید. همه اتاق ها دارای سرویس بهداشتی لوکس و کانال های ماهواره است.

رستوران های هتل طعم غذاهای بین المللی را در اختیار گردشگران قرار می دهد که از ان جمله میتوان به منو اختصاصی کودک اشاره نمود. این هتل نیز در فصول مختلف سال، تخفیف های فوق العاده ای را در اختیار گردشگران قرار می دهد و میتوان تخفیف هایی تا 60 درصد را نیز دریافت کرد. به همین خاطر، اگر قصد پوکت گردی لوکس دارید، سایت هایی که در این گفتار به آن اشاره شد را در نظر داشته باشید.

ششمین مقصد لاکچری گردی در پوکت را باید کیپ پانوا دانست. در واقع CAPE ANWA PHUKET HOTEL با 200 اتاق مجلل و قرار گیری در نوار ساحلی، یکی از مقصدهای جذاب لاکچری گردی شهر است. فاصله ان تا فرودگاه بین المللی حدود 50 دقیقه بوده و کلیه اتاق ها دارای بالکن اختصاصی و تلویزیون مجهز به LCD است. همه مهمانان میتوانند از خدمات غواصی و شنا در استخرهای روباز به صورت رایگان استفاده نمایند.

از خدمات هتل مجلل میتوان به اینترنت وای فای پر سرعت، استخرهای عمومی و اختصاصی و خدمات قایق سواری و تنیس روی میز و سالن بدنسازی و SPA اشاره نمود. ترانسفر فرودگاهی رایگان و همچنین خدمات کودک و امکان اقامت رایگان بچه ها زیر 2 سال از جمله دیگر امکانات هتل به مهمانان محسوب می گردد.

هتل لاگونا (ANGSANA LAGUNA PHUKET) جایی است که محیطی دلپذیر را برای پوکت گردهای لاکچری فراهم نموده و با 400 اتاق، یکی از بزرگ ترین هتل های شهر محسوب می گردد. با شش دقیقه پیاده روی میتوانید به ساحل دیدنی پوکت برسید. جاذبه های دیدنی شهر از جمله مجسمه بودا، پارک فانتاسی و فرودگاه این شهر در فاصله 10 تا 20 کیلومتری شهر قرار دارند. اگر قصد دیدن جاذبه های گردشگری معروفی مثل آبشار تانسای و خلیج MAI را دارید، بایستی 18 کیلومتر را طی کنید.

(استخر مارپیچی هتل لاگونا پوکت تایلند)

یکی از جاذبه های هتل ، فضای خارجی آن است که استخر مارپیچی 320 متری آن به خصوص در شب، نظرها را به خود جلب می نماید. اگر دوست دارید با بچه فیل ها بازی کنید یا با قایق رایگان هتل، به خرید بوتیک ها و گالری های مستفر در روستای CANAL مراجعه کنید، این فرصت در طول روز در اختیار مهمانان لاکچری گرد پوکت قرار گرفته است. خدمات مختلف ماساژ و SPA و آب درمانی برای مسافران در نظر گرفته شده است که میتوان در طول روز از آن بهره برود.

باشگاه گلفی که در نزدیکی این محل قرار گرفته است، فرصت خوبی برای انجام این بازی مفرح مخصوص لاکچری گردها است. از جمله خدمات هتل میتوان به زمین بازی بچه ها، کرایه دوچرخه، ورزش های آبی، رستوران ها و کافه ها و پرستاری کودک اشاره نمود. اینترنت وای فای پر سرعت این هتل در کنار ترانسفر رایگان و رستوران های مجلل با غذاهای متنوع ، اقامت خوبی را برای پوکت گردها به ارمغان می اورد.

هتل بانیان تری (BANYAN TREE PHUKET) جایی برای تماشای پوکت از منظر یک هتل لوکس است. معماری شبانه آن فوق العاده بوده و توسط دریای ANDAMAN احاطه شده است. چیدمان خاص با صنایع چوبی تایلندی زیبا، محیطی شگفت انگیز را به خصوص در شب برای مهمانان خلق می نماید که در تصاویری که بر روی هشتگ هتل منتشر شده میتوان مشاهده کرد.

این هتل زیبا در فاصله 30 کیلومتری فرودگاه بین المللی پوکت تایلند و در فاصله سی دقیقه ای از ساحل پاتونگ قرار گرفته است. خدمات SPA با دوش های آبشاری و لوسیون ها و سنگ های داغ تایلندی در کنار اینترنت وای فای و سالن بدنسازی و استخر و رستوران و کافه مجلل، میتوان از امکانات خوب این هتل برای لاکچری گردهای پوکت اشاره نمود.

خدمات نگهداری کودک و فروشگاه و امکان کرایه خودروهای لوکس از جمله دیگر سرویس هایی است که هتل به گردشگران می دهد. این هتل 170 اتاق داشته و خدمات ویژه معلولان دارد و اقامت افراد زیر 2 سال در آن رایگان است.

رویایی ترین اقامت در پوکت رامیتوانید در این هتل تجربه کنید که تصاویر شگفت انگیز آن را در بالا مشاهده میکنید.

البته هتل لاگونا اوتریگر (OUTRIGGER LAGUNA PHUKET BEACH RESORT) هم مانند هتل قبلی، معماری نورپردازی شبانه فوق العاده ای دارد و از هتل های 5 ستاره شلوغ این شهر با 250 اتاق به شمار می رود. این هتل در ساحل بانگاتو واقع شده و با بیست دقیقه رانندگی میتوان به فرودگاه بین المللی شهر آمد. فاصله هتل تا شهر پوکت حدود 25 دقیقه است.

خدمات SPA و استخر روباز و جکوزی خصوصی و بالکن اختصاصی و قهوه ساز و رستوران هایی برای پذیرایی 24 ساعته مهمانان از جمله خدمات هتل به شمار می رود. از دیگر خدمات آن میتوان به سرسره آبی، برنامه های سرگرمی و زمین تنیس و بدنسازی و نزدیکی به باشگاه گلف اشاره نمود. اینترنت وای فای پر سرعت و اقامت رایگان بچه ها زیر 2 سال در این هتل از جمله سرویس های هتل محسوب می گردد. البته این هتل نیز اتاق های VIP را در اختیار لاکچری گردهای پوکت قرار می دهد که برای اطلاعات بیشتر به سایت آن رجوع کنید.

دهمین هتلی که در این گزارش لوکس تهران در اختیار پوکت گردهای عزیز قرار می دهیم، هتل کاتات هانی (KATATHANI PHUKET BEACH RESORT) است. این هتل لوکس با 480 اتاق، از بزرگ ترین و مجلل ترین هتل های پوکت بوده و هزینه یک شب اقامت در ان معمولا بیش از 1.5 میلیون تومان برآورد می گردد. البته تخفیف های فصلی نیز در اختیار گردشگران بوده و تا 50 درصد بعضا تخفیف در دسترس پوکت گردها قرار می گیرد.

فاصله هتل با فرودگاه حدود 1 ساعت و تا مراکز تفریحی حدود 20 دقیقه است. البته قدم زنان! استخرهای شش گانه و رستوران های مجلل شش گانه که انواع و اقسام طعم و مزه های شرقی و غربی را میزبانی می نماید از جمله خدمات جذاب هتل به شمار می رود.

این هتل دارای مینی گلف، خدمات غواصی، کتابخانه، جکوزی، سالن SPA، اتاق بازی، زمین تنیس و بوفه و رستوران و خدمات نگهداری کودک و اینترنت وای فای پر سرعت رایگان است. اقامت بچه ها زیر 2 سال نیز رایگان اعلام شده است و ورود حیوانات خانگی به هتل نیز ممنوع می باشد.

از دیگر اقامت گاه های لوکس پوکت میتوان به هتل هوریزون یا افق اشاره نمود. HORIZON KARON BEACH از هتل های مجلل پوکت است و تنها چند دقیقه با ساحل فاصله دارد. دو بخش جالب دارد که یکی استخر بزرگ روباز و دیگری مخصوص بزرگسالان است و جکوزی اختصاصی دارد. به هنر نورپردازی هتل در 3 تصویر زیر توجه کنید.

اتاق های بزرگ این هتل مجلل پوکت که 160 عدد را شامل می گردد، دکوراسیون مدرن آسیایی و بالکن هایی رو به دریا داشته که شماری نیز رو به باغ این مجموعه است. با توجه به نزدیکی هتل به ساحل پاتونگ* خدمات ترنسفر رایگان در اختیار گردشگران قرار گرفته است. این هتل در فاصله بیست کیلومتری شهر واقع شده و همه مسافران می توانند از مرکز SPA و سالن بدنسازی و رستوران های لوکس آن استفاده نمایند که با غذاهای سنتی و فرنگی پذیرای علاقمندان است.

دو رستوران BORDER TOWN و BALUCHI مقصد شکم گردی در این هتل مجلل به شمار می رود. استخر روباز و اتاق خانواده و تراس آفتاب گیر در کنار محوطه بازی بچه ها و خدمات پرستاری کودک، از جمله امکانات هتل محسوب می گردد. اگر برای گذران ماه عسل قصد سفر به پوکت را دارید، از خدمات این اقامتگاه لوکس بهره ببرید.

هالیدی این اکسپرس، عنوان اقامتگاه لوکس دیگری در جزیره پوکت است که قریب به 300 اتاق دارد. این هتل نیز 2 دقیقه با ساحل فاصله داشته و در سواحل PATONG قرار گرفته است. اتاق های هتل دارای بالکن اختصاصی بوده و از استخر روباز و مرکز تناسب اندام بهره می برد.

فاصله هتل با مراکز خرید و سرگرمی حدود 10 دقیقه بوده و البته ترانسفر ارزان به این مناطق در اختیار مهمانان هتل قرار گرفته است. دکوراسیون مدرن و جذاب اتاق های هتل، حس اقامت در یک هتل مجلل را تداعی می نماید. وای فای رایگان و مراکز SPA و سالن بدنسازی و همچنین رستوران و تراس های لوکس، از خدمات این هتل است که در کنار خدمات ویژه معلولان و اقامت رایگان بچه ها زیر 2 سال، آن را به محیطی فرح بخش برای طیف های مختلف گردشگران تبدیل می نماید.

آخرین هتلی که در این گفتار معرفی میکنیم، THE SURIN PHUKET HOTEL نام دارد که هتلی 5 ستاره و لوکس بوده و 100 اتاق دارد. ظرف ده دقیقه میتوان از این هتل به ساحل رفت و نکته جالب درباره این هتل آن است که هتل با درختان نارگیل احاطه شده و استخر روباز و مراکز SPA خاطره انگیز دارد. اگر قصد سفر به مرکز شهر را دارید میتوانید ظرف 35 دقیقه به آنجا بروید.

اتاق های این هتل بزرگ است و نمای رو به منظره های جنگلی و ساحلی را برای مهمانان فراهم نموده است. ورزش های آبی در این هتل در دسترس گردشگرن بوده و تراس آفتاب گیرش، فرصت خوبی برای حمام آقتاب و عاشقان برنزه کردن طبیعی است!

همه نوع غذاها در رستوران این هتل سرو می گردد. مخصوصا غذاهای دریایی با ادویه خاص تایلندی ها. استخر روباز و وای فای رایگان و مرکز تناسب اندام در کنار تراس و باغ و امکانات غواصی و قایق سواری و موج سواری و جت اسکی و رستوران ساحلی با انواع نوشیدنی های طبیعی ، سورین پوکت را گزینه ای خوب برای اقامتی لاکچری معرفی می نماید.

اقامت در این هتل معمولا بیش از 1.3 میلیون تومان است که در فصول مختلف سال میتوان تخفیف های تا 50 درصد را نیز دریافت کرد. مانند این هتل، هتل KATANOI THE SHORE پوکت نیز با 40 اتاق، از هتل های لوکس با خدمات لاکچری و موقعیتی فوق العاده است که از همه هتل های معرفی شده گران تر است.

اتاق های شیک و مدرن ویلاهای هتل، رو به تراسی آفتاب گیر و خصوصی باز شده و سالن SPA و بدنسازی و استخر خصوصی و باغ و سرویس اتاق و رستوران هایی با غذاهای غربی و شرقی و نوشیدنی های طبیعی خنک را در طول روز در اختیار مهمانان قرار می دهد.

توصیه های پوکت گردی

  • پوکت ، بزرگ ترین جزیره تایلند است و هر سال میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر جهان می گردد. برای رزرو ارزان هتل های لوکس، حداقل 1 ماه پیش از سفر اقدام کنید.
  • یکی از مقصدهای فوق العاده برای طبیعت گردها در جنوب شرق آسیا، پوکت بوده که مناظر کوهستانی و درختان سبز و زیبای تخل در کنار سواحل شنی، یادآور طبیعت زیبای بارسلونا اسپانیا است.
  • معروف ترین ساحل پوکت را پاتونگ می دانند که رستوران ها و کافه های مجلل و معروف این شهر آنجا قرار گرفته است.

(تصویری از ساحل زیبا کارون پوکت تایلند)

  • اگر عاشق صخره های مرجانی هستید، بخش جنوبی شهر یعنی KARON را در نظر داشته باشید که مقصدی برای ورزش های آبی هیجان انگیز به خصوص غواصی است. البته در این بخش، آموزش غواصی نیز در اختیار گردشگران قرار می گیرد.
  • اگر به دنبال ساحلی خلوت و آرام هستید، ساحل KAMALA را در نظر داشته باشید. این ساحل برای کسانی که عاشق موج سواری هستند، گزینه خوبی خواهد بود.

(تصویری از ساحل کامالا پوکت تایلند)

اطلاعات پوکت تایلند

  • پیش شماره: پیش شماره تایلند +66 و پیش شماره پوکت 076 است.
  • شماره های مهم: در سفر به تایلند توجه کنید که شماره پلیس 191 و شماره آتش نشانی 191 است
  • پلیس گردشگری: اگر در سفر به پوکت خواهان تماس با پلیس هستید، از شماره 1155 بهره ببرید.
  • گردشگری سلامت: پوکت مقصد گردشگری تندرستی در تایلند است و کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی دارد.
  • جشنواره های فصلی پوکت: فستیوال پاتایا در بهمن ماه، جشنواره سونگران در اردیبهشت، جشنواره موسیقی پاتایا در فروردین ماه و آب بازی سال نو تایلندی که همه ساله در 19 ماه اوریل برگزار می گردد.
  • تردد : برای تردد در داخل شهر پوکت ، میتوانید از تاکسی های عمومی بهره ببرید که از وسایل حمل و نقل عمومی بهتر است.
  • تردد ارزان: برای تردد در پوکت ، موتور، قایق و ماشین اجاره ای نیز در اختیار گردشگران است که قیمت متفاوتی داشته و قیمت ها را از سایت های گردشگری رسمی تایلند که در این گفتار معرفی کردیم دریافت کنید.
  • تاکسی گردی: تاکسی های عمومی کوچک پوکت که توک توک نام دارد برای تردد ارزان در شهر گزینه خوبی است. البته اتوبوس های سانگسیوها نیز برای استفاده در طول روز مناسب می باشند.
  • ایر بی ان بی: اگر قصد اقامت در خانه های اجاره ای را در این شهر دارید، از خدمات AIRBNB بهره ببرید. این سایت در 191 کشور جهان، قریب به 4 میلیون فرصت اقامتی ارزان اجاره ای را در 65000 شهر جهان در اختیار گردشگران قرار داده است که صدها مورد متعلق به تایلند و پوکت گردها است.
  • رستوران گردی: همه نوع رستوران در مرکز شهر پوکت تایلند وجود دارد که جشنواره ای از غذاهای آسیایی و اروپایی و آفریقایی و حتی آمریکای جنوبی را سرو می نمایند. شما میتوانید با 8 هزار تومان تا چند صد هزار تومان، در این شهر غذا تهیه کنید. البته رستوران های فست فودی جزیره در کنار رستوران های لوکس، در اختیار گردشگران است.
  • تورهای هیجان انگیز: تورهای گردش در جزایر فی فی، تورهای غواصی، تورهای سفر به جزایر جیمز باند، تورهای رفتینگ، تورهای سافاری و ZIP LINE هانومان از جمله ظرفیت های گردشگری شهر است.
  • جشن ها: یکی از جشن های جذاب پوکت میتوان به جشن فانتاسی اشاره نمود که برای لاکچری گردها از جشن های جذاب است و بین 200 تا 500 هزار تومان هزینه در بر خواهد داشت.
  • فیل سواری: اگر عاشق فیل سواری هستید، پوکت جای خوبی برای این کار است. تورهای فیل سواری بین 80 تا 200 هزار تومان قیمت دارد. اگر قصد گردش در خلیچ فانگ انگا دارید، با 300 تا 450 هزار تومان این کار امکان پذیر است.
  • در پوکت تایلند از سیم کارت شرکت هایی چون: AIS, DTAC, TRUE MOVE بهره ببرید که هزینه ها و خدماتی تقریبا مشابه دارند.

چه زمانی هایی به پوکت تایلند برویم؟

لاکچری گردها همواره بهترین زمان را برای سفر به مقصدهای گردشگری مورد نظر انتخاب می نمایند. با توجه به گرمسیر بودن این جزیره، توصیه های آب و هوایی زیر را در نظر داشته باشید:

  • پوکت گردی در نیمه دوم سال: اگر قصد سفر به این شهر در نیمه دوم سال یعنی از مهر تا بهمن ماه را دارید، باید بدانید که خنک ترین روزهای پوکت فرا روی شما است. حجم بالایی از گردشگران را مشاهده میکنید که در این زمان پوکت گردی لاکچری را تجربه مینمایند.
  • پوکت گردی در نیمه اول بهار: اگر قصد سفر به پوکت از اواخر اسفند تا اواسط اردیبهشت را دارید، با یکی از گرم ترین روزهای سال روبرو هستند و رطوبت بالایی نیز در انتظار شما است. این زمان با استقبال نوروز گردهای ایرانی در جنوب شرق آسیا همراه است و هزاران پوکت گرد هموطن را در هتل های این جزیره شاهد خواهید بود.
  • پوکت گردی در تابستان: پوکت تایلند در تابستان خیلی گرم نیست و دما به ندرت بالای 30 درجه سانتیگراد می رود. اما فصل بارش های موسیقی جنوب شرق آسیا بوده و شما مجبورید مدت زمان زیادی در هتل باشید. اگر عاشق باران هستید و معتقدید که زیر باران باید شد با همه مردم شهر!، پس زمان خوب و به نسبت ارزانی را برای لاکچری گردی در پوکت تایلند انتخاب کردید. در این زمان، هجوم گردشگر را شاهد نیستیم و قیمت ها پایین است.

لاکچری گردهای عزیز

اگر قصد سفر به پوکت تایلند را دارید و اطلاعات ارائه شده راهنمای خوبی برای شما جهت سفر به این شهر دیدنی و مقصد لاکچری گردی تایلند است، نظرات و پیشنهادات خود را کامنت کنید. اگر با سوالی روبرو شدید به وسیله کانال های ارتباطی لوکس تهران با کارشناسان ما در میان بگذارید.

جهانی مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

جذاب ترین مقصد گردشگری پوکت تایلند کجاست؟

منبع: لوکس تهران
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 157

به "راهنمای جامع لاکچری گردی در پوکت تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای جامع لاکچری گردی در پوکت تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید