تریلر زمان عرضه Hellblade 2 منتشر شد

به گزارش تور سریلانکا، استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) از تریلر زمان عرضه بازی اکشن ماجراجویی Senuas Saga: Hellblade 2 رونمایی نموده است.

تریلر زمان عرضه Hellblade 2 منتشر شد

جدیدترین بازی نینجا تئوری در 21 مه (1 خرداد) روی ایکس باکس سری ایکس و اس، رایانه های شخصی و سرویس گیم پس (Game pass) در دسترس قرار گرفته است. تریلر زمان عرضه بازی ترکیبی از صحنه های مختلف است که با اینکه چیز زیادی در خصوص گیم پلی و داستان برای عرضه ندارد اما حداقل بازی را از نظر بصری فوق العاده نشان می دهد.

این دنباله بازیکنان را به سفری وحشیانه در ایسلند در دوران وایکینگ ها و با الهام از اساطیر نورس می برد. شخصیت اصلی بازی، سنوآ (Senua) این بار در پی انتقام از وایکینگ هایی است که سرزمین او را ویران نموده و نجات کسانی است که قربانی ظلم شده اند. با این حال، مبارزه او فقط عوامل بیرونی نیست چرا که سنوا همچنان با روان پریشی خود دست و پنجه نرم می نماید و واقعیت و توهم را از هم تشخیص نمی دهد. گیم پلی بازی با شمشیرزنی، معماها و غیره مشابه نسخه قبلی خود خواهد بود اما مبارزات اندکی بهبود یافته اند تا هر حرکت شمشیر وزن بیشتری داشته باشد.

لازم به ذکر است که بازی Hellblade 2 فقط یک اثر چشم نواز نیست، بلکه از نظر جلوه های صوتی نیز فوق العاده است. گفته شده که توسعه دهندگان از قدرت ایکس باکس سری ایکس برای ایجاد یک تجربه همه جانبه استفاده نموده اند. جالب است بدانید که این بازی با موسیقی ساخته شده به وسیله گروه Heilung که به علت ساز های تاریخی خود شناخته شده اند، بازیکنان را در دوران وایکینگ ها به خوبی غرق می نمایند.

اولین بازی سری در سال 2017 منتشر شد و بازخورد های مثبتی را دریافت کرد. به طور دقیق تر، می توان گفت که در حالی که بعضی از واکنش های مثبت به نحوه نمایش روان پریشی شخصیت اصلی در بازی اشاره کردند، انتقاداتی نیز در خصوص زاویه نه چندان خوب دوربین در مبارزات و بعضی مسائل فنی وجود داشت که امیدواریم نینجا تئوری در ساخت دنباله به آن توجه نموده باشد. در هر صورت باید منتظر منتشر شدن نقدهای بازی باشیم.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 خرداد 1403 بروزرسانی: 1 خرداد 1403 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1655

به "تریلر زمان عرضه Hellblade 2 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر زمان عرضه Hellblade 2 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید