تناسب اندام، گمشده سفرهای کاری

به گزارش تور سریلانکا، اما از قلم نیاندازید که فعال بودن در طول سفر کاری انرژی لازم برای جلسات طولانی و راه را برای شما تامین خواهد کرد.

تناسب اندام، گمشده سفرهای کاری

مطالعات اخیر نشان می دهد که ورزش کردن در سفرهای کاری تا 61 درصد و یا بیشتر سیستم ایمنی بدن را در مقابل مسائل ناشی از هواپیما واقامت در هتل افزایش می دهد، با آزاد کردن اندروفین در مغز استرس را کاهش می دهد و با سوزاندن کالری، بدن شما را متناسب نگه میدارد و کمک می کند تا خواب راحتی داشته باشید. خواندن چند نکته زیر به شما کمک می کند تا در طول سفر هم تناسب اندام تان را حفظ کنید و هم از سفر کاری خود بیشترین استفاده را ببرید.

از قبل برنامه ریزی کنید

قبل از آن که راهی سفر شوید کمی تحقیق کنید تا مطمئن شوید هتل شما امکانات ورزشی دارد و یا در نزدیکی آن باشگاه و فرصتی برای ورزش کردن هست یا نه. اگر اهل ورزش کردن داخل اتاق و منزل نیستید پارک ها و مراکز تفریحی نزدیک را برای پیاده روی و دویدن پیدا کنید و همین طور مسیرهای اصلی برای پیاده روی در شهر را. اگر در شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران یا کرج زندگی می کنید سفر کاری به شهرهای کوچک تر و خوش آب وهواتر می تواند بهترین فرصت برای پیاده روی باشد.

پس از آن که مکان ورزش کردنتان را پیدا کردید حالا لازم است وسایل شخصی برای ورزش مثل بطری آب، کفش ها و جوراب های ورزشی و لباس ورزشی را هم بردارید. فقط حواستان باشید که از هتل و یا مردم محلی درباره امنیت پارک ها برای تنهایی ورزش کردن سوال کنید، خیلی از جاها به میزان کافی امنیت ندارند.

زمان ورزشتان را برنامه ریزی کنید

وقتی در سفر کاری هستید، افراد زیادی روی زمان شما رقابت می کنند، بخاطر همین خیلی مهم است که زمان ورزش کردنتان را برنامه ریزی کنید و به آن پای بند باشید همان قدر که دیگر جلسات کاری برایتان مهم هستند.

خیلی از مردم معتقدند تا وقتی که کاری روی برنامه و کلندر آن ها نباشد وقتی برای انجام آن در سفر کاری نخواهند داشت بنابراین اگر دوست دارید عصرها ورزش کنیدو یا شب ها و یا صبح زود آن را مثل هر برنامه کاری رو کلندرتان تعیین کنید و در زمان لازم سراغ ورزشتان بروید.

نکته: حتی می توانید بدون برنامه ریزی ورزش را در برنامه روزانه خود جا دهید. اگر قرار کاری در مرکز شهر دارید، فاصله هتل تا محل قرار را پیاده روی کنید وبه تاکسی و آژانس فکر نکنید. اگر قرار شما در طبقات فوقانی ساختمان است آسانسور را کنار بگذارید و از پله ها برای بالا رفتن استفاده کنید.پ

از فضای داخل اتاق هتل استفاده کنید

فضای خالی کنار تخت جای خوبی برای انجام ورزش هایی مثل یوگا، پیلاتس، ورزش های قلبی-عروقی و ورزش های کاهش وزن مثل دراز نشست و اسکوات است. گزینه دیگر همراه داشتن کش های مقاومتی و ورزشی است که جای کمتری هم در چمدان می گیرند و تقریبا همه جا می توان از آن ها استفاده کرد.

استخر، اسپا و ماساژ؛ گزینه ای که به سختی می توان رد کرد

شاید بهترین راه برای گذراندن عصر یک روزبعد از جلسات کاری پشت سرهم، آب تنی دراستخر هتل باشد(البته از قبل باید بپرسید که آیا هتل شما استخر دارد یا نه)، و بعد از آن هم گرفتن یک ماساژ که تمام خستگی روز را یک جا از شما بگیرد. اگر پیش بینی می کنید که عصرهای شلوغی در طول سفر کاری داشته باشید می توانید صبح خود را با شنا کردن شروع کنید.

عادت های روزمره را به هم نزنید

تلاش برای حفظ تناسب اندام در طول سفرهای کاری فقط محدود به تمرین کردن و پیاده روی و شنا نیست. خواب کافی و خوب، رژیم سالم و نوشیدن میزان زیادی آب می تواند به شما کمک کنند تا برای انجام تمام مسئولیت های سفر کاری خود انرژی داشته باشید. در حالی که ورزش کردن برای کنترل وزن در طول سفر خیلی اهمیت دارد هیچ کس از شما انتظار ندارد که 100 درصد به برنامه ورزشی خود پای بند باشید. اگر بتوانید در طول روز 20-30 دقیقه زمان برای ورزش کنار بگذارید و دو سوم از تعداد وعده های غذایی را غذاهای سالم مصرف کنید، با همان شرایط سلامتی و تناسب اندام که منزل را ترک کردید به خانه برمی شد.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1459

به "تناسب اندام، گمشده سفرهای کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تناسب اندام، گمشده سفرهای کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید