تولید روزانه 25 هزار و 200 مگاوات ساعت برق در نیروگاه بندرعباس

به گزارش تور سریلانکا، مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تولید روزانه 25 هزار و 200 مگاوات ساعت برق در این نیروگاه خبر داد.

تولید روزانه 25 هزار و 200 مگاوات ساعت برق در نیروگاه بندرعباس

با ما همراه باشید و درباره فروشگاه لباس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تولید روزانه 25 هزار و 200 مگاوات ساعت برق در این نیروگاه خبر داد.

حسین سلیمی با بیان خبر بالا اضافه کرد: با خاتمه یافتن تعمیرات اساسی واحد 2 بخار نیروگاه و با بکارگیری این واحد ظرفیت تولید برق به 25 هزار و 200 مگاوات ساعت در روز افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز به دست کارکنان متخصص داخلی را از دیگر اقدامات این نیروگاه در عرصه تعمیرات و نگهداری واحدها به منظور تداوم تولید خاطرنشان کرد و اضافه کرد: نیروگاه بندرعباس نیروگاهی با قدمتی 41 ساله است که این موضوع باعث شده تا صاحب نیروهای انسانی توانمند، با تجربه و تخصص های ارزشمندی شود که با تکیه بر همت و تلاش کارکنان شاهد رفع محدودیت ها و بهبود فرایند تولید برق این واحدها در نیروگاه باشیم.

سلیمی اضافه کرد : واحد 2بخار نیروگاه بندرعباس پس از تعویض پره های توربین فشار ضعیف، بازسازی پمپ های فشار ضعیف و فشار قوی، تعویض، ترمیم و بازسازی لوله های بویلر، تمیزکاری کندانسورها و مبدل های حرارتی، کار بر روی سیستم خنک کننده آب و حوضچه آبگیر و تعویض و سرویس ولوهای فشار قوی و فشار ضعیف توربین و بویلر با موفقیت وارد مدار شد.

لازم به ذکر است، هم اکنون چهار واحد 320 مگاواتی و دو واحد گازی 25 مگاواتی در مدار بوده و وظیفه تامین انرژی الکتریکی را برعهده دارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1065

به "تولید روزانه 25 هزار و 200 مگاوات ساعت برق در نیروگاه بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید روزانه 25 هزار و 200 مگاوات ساعت برق در نیروگاه بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید