فراوری پهپاد خودران توسط چین با برد هزار کیلومتر

به گزارش تور سریلانکا، چین در جریان برگزاری همایش جهانی پهپادها در شنزن، تولیدات دوربرد و قدرتمند تازه ای را در معرض دید علاقمندان قرار داده که برای حمل انواع کالا قابل استفاده هستند.

فراوری پهپاد خودران توسط چین با برد هزار کیلومتر

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

یکی از این پهپادهای خودران دوربرد، V400 Albatross نام دارد که قادر به حمل حداکثر 100 کیلوگرم بار در فواصل طولانی است.

پهپاد تمام برقی مذکور می تواند این حجم از بار را برای مسافتی 300 کیلومتری حمل کند. مدل هیبریدی این پهپاد می تواند 100 کیلوگرم بار را تا مسافتی حداکثر هزار کیلومتری حمل کند که در نوع خود بی سابقه است.

نشست و برخاست پهپادهای یادشده به صورت عمودی صورت می گیرد و آنها با تغییراتی در قالب تاکسی هوایی نیز قابل استفاده خواهند بود. شش پره عظیم برای تسهیل حرکت بر روی این پهپادها نصب می گردد. همچنین طول بال این پهپاد هم به 9 متر می رسد. یک بال کوچک تر نیز در جلوی این پهپاد قرار گرفته است.

وزن این پهپاد به علت استفاده از کامپوزیت های کربنی حدود 300 کیلوگرم است. پهپاد یادشده می تواند بدون احتیاج به دخالت اپراتور به سمت مقصد معین شده پرواز کند. قابلیت شناسایی سریع موانع و سازگاری با شبکه های نسل چهارم و پنجم تلفن همراه و حسگرهای متعدد از جمله مزایای این پهپاد برقی است.

از این محصول می توان برای انواع فعالیت های لجستیکی، مأموریت های شناسایی و امدادرسانی به خصوص به نواحی کوهستانی و دورافتاده بهره گرفت.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 598

به "فراوری پهپاد خودران توسط چین با برد هزار کیلومتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری پهپاد خودران توسط چین با برد هزار کیلومتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید