خبرنگاران تجلیل سخنگوی دولت از مقام شامخ شهدا

به گزارش تور سریلانکا، تهران -خبرنگاران- دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت در روز بزرگداشت شهدا با حضور در منزل شهیدان خالقی پور از مقام شامخ و ایثارگری های شهدا تجلیل کرد.

خبرنگاران تجلیل سخنگوی دولت از مقام شامخ شهدا

به گزارش خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی ربیعی روز آدینه در ملاقات با مادر شهیدان خالقی پور به مناسبت روز بزرگداشت شهید گفت: خانواده های معظم شهدا سرمایه های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان بزرگترین توفیق الهی است.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری با اشاره به همزمانی روز بزرگداشت شهدا و سالروز شهادت شهید داوود خالقی پور گفت: هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران داریم و افتخار هم می کنیم که خود را وقف این عزیزان کنیم. عملکرد ما زیر نظر شهداست و شهدای گرانقدر نظاره گر اعمال و اخلاق ما هستند که اگر خدای نانموده در انجام وظیفه خودمان کوتاهی نموده باشیم باید جوابگو باشیم.

سخنگوی دولت با گرامیداشت یاد شهیدان رسول، علیرضا و داوود و پدر این شهدا حاج محمود خالقی پور گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا یک وظیفه و رسالت است و حضور در منزل شهدا حال انسان را خوب می نماید.

لازم به ذکر است شهید داود خالقی پور در 23 اسفند سال 1362 در عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد. همچنین شهیدان رسول و علیرضا خالقی پور در سال 1367 در عملیات مرصاد به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 876

به "خبرنگاران تجلیل سخنگوی دولت از مقام شامخ شهدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تجلیل سخنگوی دولت از مقام شامخ شهدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید