خبرنگاران کاهش آمار ابتلا و افزایش جان باختگان کرونا در ایتالیا

به گزارش تور سریلانکا، تهران- خبرنگاران- آمار روزانه جان باختگان کرونا در ایتالیا بار دیگر شاهد افزایش بوده و این در حالی است که شمار مبتلایان جدید کاهش قابل توجهی یافته است.

خبرنگاران کاهش آمار ابتلا و افزایش جان باختگان کرونا در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش دوشنبه شب رویترز، تعداد جان باختگان کرونا در ایتالیا در 24 ساعت گذشته به 636 نفر رسید. این در حالی است که این آمار در روز یکشنبه 525 نفر بود.

شمار جان باختگان کرونا در این کشور از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز به 16 هزار و 523 نفر رسیده است که بالاترین آمار در دنیا به شمار می آید.

در همین حال، در 24 ساعت گذشته سه هزار و 599 مبتلای جدید شناسایی شدند که از 17 مارس (27 مارس) پایین ترین رقم به شمار می آید. بدین ترتیب تعداد مبتلایان به 132 هزار و 547 نفر رسید.

به نوشته رویترز، کاهش شمار مبتلایان جدید ناشی از قرنطینه گسترده در این کشور بوده و امیدها برای مهار کرونا را افزایش داده است.

همچنین شمار بهبودیافتگان در روز دوشنبه 22 هزار و 827 نفر و روز یکشنبه 21 هزار و 815 تن بود.

کرونا در اسپانیا نیز سیر نزولی داشته اما در فرانسه همسایه شمالی ایتالیا، شمار جان باختگان افزایش یافته است.

بعضی مقام های اروپایی نسبت به تأثیر ویرانگر کرونا بر آینده اتحادیه اروپا هشدار داده اند و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان نیز این ویروس را عظیم ترین آزمون پیش روی این اتحادیه از زمان تأسیس آن دانست.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 257

به "خبرنگاران کاهش آمار ابتلا و افزایش جان باختگان کرونا در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش آمار ابتلا و افزایش جان باختگان کرونا در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید