خبرنگاران 6 دوربین جدید کنترل سرعت در یزد نصب می گردد

به گزارش تور سریلانکا، یزد- خبرنگاران- سرپرست پلیس راهور استان یزد از نصب 6 دستگاه دوربین کنترل سرعت جدید دیگر در معابر خطرساز این استان در آینده ای نزدیک اطلاع داد و گفت: همچنین 10 دستگاه دوربین تصویری برای همین منظور خریداری خواهد شد.

خبرنگاران 6 دوربین جدید کنترل سرعت در یزد نصب می گردد

سرهنگ مهدی زارع عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: نصب و خرید این دوربین ها از جمله برنامه های آینده پلیس راهور استان برای کنترل سرعت خودروها و برخورد با رانندگان حادثه ساز است.

به گفته وی موافقت خرید این تعداد دوربین، اخذ شده و منتظر شهرداری یزد برای نصب و راه اندازی آنها هستیم.

وی محل نصب دوربین های کنترل سرعت را مکانهای حادثه ساز ذکر کرد و یادآورشد: این امر برای نظارت بر رفتار ترافیکی رانندگان انجام میشود.

سرهنگ زارع، برنامه در دست اقدام دیگر پلیس راهور را برخورد با رانندگان با سرعت های بحران ساز خاطرنشان کرد و گفت: ابزار کار ما در این زمینه توقیف سه ماهه خودرو، جریمه 2 میلیون ریالی و ابطال گواهینامه متخلف، بسته به شدت تخلف، دارد.

وی حضور پر رنگ پلیس راهور در سطح شهر را برنامه دیگر مجموعه تحت پوشش خود در استان خاطرنشان کرد و افزود: طرح برخورد با موتورسواران متخلف و حادثه ساز هم با شدت هر چه بیشتر ادامه می یابد .

سرپرست پلیس راهور یزد در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرنگاران در خصوص میزان پیروزیت یا عدم پیروزیت طرحهای گذشته پلیس راهور برای برخورد با موتورسواران متخلف، تاکید نمود: قطعا اگر این طرحها اجرا نمیشد اوضاع ترافیک شهر، بحرانی تر از اکنون میشد پس نباید تصور کنیم این طرحها پیروز نبوده است.

وی راه اندازی 2 گشت نامحسوس پلیس راهور را برنامه دیگر در دست اقدام این نیرو در استان خاطرنشان کرد.

حدود 400 هزار دستگاه خودرو در یزد تردد می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 413

به "خبرنگاران 6 دوربین جدید کنترل سرعت در یزد نصب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 دوربین جدید کنترل سرعت در یزد نصب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید