خیمه تقاضا در پناهگاه طلا

به گزارش تور سریلانکا، خبرنگاران : دیروز قیمت اونس پس از پایین آمدنی کوتاه مدت بیش از 1 درصد افزایش یافت.

خیمه تقاضا در پناهگاه طلا

به گزارش خبرنگاران، دیروز قیمت اونس بین 1979 دلار و 2015 دلار در حال نوسان بود و درنهایت بیش از 20 دلار نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت. تحلیل های فنی برای روزهای آینده همچنان توصیه به خرید دارند.

به گزارش کیتکو فیلیپ استریل از بلو لاین فیوچرز پایین آمدن و بالا رفتن مجدد از سطح 2000 دلار را نشان از بالا رفتن قیمت ها می داند. به گفته او، سرمایه گذاران، همانطور که پیش بینی می شد، از فرصت کاهش قیمت استفاده کردند و اونس سریعاً به بالای 2000 دلار رسید. این فرورفتگی کوتاه مدت به گفته او نشان از تقاضای زیاد نهفته در بازار است.

تکرار نوسان یا صعود قریب الوقوع

بعضی از تحلیل گران پیشبینی می کنند که اونس فعلاً به این رنج یا حدود قیمت رضایت دهد و بین 1980 تا 2020 در نوسان قرار گیرد. بعضی دیگر هم انتظار دارند طلا به زودی به نزدیکی کانال 2100 برسد. به نظر می رسد که فعلاً طلا در کوتاه مدت پرش ناگهانی نداشته باشد زیرا حتی با انتشار شاخص های ناامیدکننده اقتصادی در سرتاسر جهان طلا با سطح 2000 در جدال است. شاید تنها مسائل ژئوپولیتیک یا اخبار غیرمنتظره مرتبط با کروناویروس بتواند به قیمت ها تکانی چشمگیر دهد. با این حال بیشتر تحلیلگران نسبت به آینده بلندمدت طلا خوش بین و به آینده اقتصادی جهان بدبین هستند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 522

به "خیمه تقاضا در پناهگاه طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیمه تقاضا در پناهگاه طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید